پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ وجیه الله نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت واحدهای کفاشی در هیدج، اظهار کرد: هیدج یکی از برندهای خوب تولید کفش بچه‌گانه در سطح کشور به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر ۲۵۰ واحد تولیدی در حوزه کفش در هیدج فعال است، تصریح کرد: خانواده‌های زیادی در به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه کفش فعالیت کرده و از همین راه امرار معاش می‌کنند.

وجیه الله نوروزی با بیان این‌که فعالیت کفاشان، چراغ مشاغل خانگی را در هیدج روشن نگه داشته است، افزود: در حال حاضر به همت مردم پرتلاش این دیار، هیدج شهری عاری از بیکار است.

فرماندار ابهر با اشاره به این‌که تشکیل تعاونی از گام‌های خوبی است که در حوزه کفش هیدج برداشته شده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای دولت، از کفاشان هیدجی در زمینه تامین مواد اولیه و زیرساخت‌ها حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

این مسئول با بیان این مطلب که تولیدکنندگان کفش باید به سمت صادرات و بازارهای جهانی حرکت کنند، خاطرنشان کرد: آموزش استانداردسازی و ارتقای کیفیت کفش‌های تولیدی نیز گامی در راستای رونق گرفتن صادرات است که باید در دستور کار کفاشان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر