به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی فرماندار خرمدره ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان خرمدره با اشاره به درخواست رانندگان برای افزایش قیمت مسیر خرمدره به ابهر، اظهار کرد: با گذشت پنج ماه از سال هنوز هیچ افزایش قیمتی در این مسیر اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان این‌که در افزایش کرایه‌ها همه شرایط از جمله وضعیت اقتصادی و میزان طول مسیرها در نظر گرفته می‌شود، ادامه داد: قیمت پیشنهادی برای این مسیر 2000 تومان است که ابلاغ آن منوط به برگزاری جلسه‌ای مشترک با مسئولان مرتبط در ابهر و هماهنگی با آن‌ها است.

حجت محمدی با اشاره به اینکه برای افزایش نرخ کرایه‌های بین‌شهری مصوبه شورا فصل‌الخطاب است، ادامه داد: این امر جزو وظایف مصرح قانون در ماده ۸۰ شوراها است.

فرماندار شهرستان خرمدره با اشاره به برخی موارد طرح شده در جلسه از مشکلات مراکز معاینه فنی، ادامه داد: باید پیگیری‌های لازم برای حل برخی از کاستی‌ها در این مراکز، از جمله برخورداری از رمپ ورودی و خروجی مطلوب و حل مشکلات زیست‌محیطی و برخورداری از محوطه آسفالت صورت گیرد.

این مسئول با تاکید بر این‌که در برخی از سخت‌گیری‌ها و دادن ضرب‌الاجل‌ها باید شرایط فعلی اقتصادی و اشتغال در نظر گرفته شود، افزود: در سالی که دشمنان داخلی و خارجی برای در هم شکستن اقتصاد کشور کمر همت بسته‌اند باید از رونق تولید حمایت کرد.

حجت محمدی با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی آژانس‌ها، ادامه داد: با توجه به حساس بودن کار آژانس‌ها باید تذکرات لازم به آژانس‌هایی که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند، مبنی بر ضرورت اخذ مجوز داده شود و اگر اعتنا نکردند اقدامات بعدی در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان این‌که در بحث حفاری‌هایی که در سطح شهر انجام می‌شود کوتاهی و قصور از هیچ دستگاهی قابل قبول نیست، ادامه داد: حفاری‌ها نباید بعد از اتمام به حال خود رها شود، زیرا ممکن است خطرآفرین باشد.

این مسئول با اشاره به این‌که در حفاری‌ها باید نصب علائم ایمنی و هشداردهنده مورد توجه جدی قرار گیرد، بیان ‌‌کرد: در حفاری‌ها مردم اغلب دستگاه حفاری‌کننده را می‌شناسند، لذا دستگاه‌های اجرایی باید در روند جمع‌آوری پروژه‌ها بعد از اتمام کار تسریع داشته و از پراکنده‌کاری اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به تردد گردشگران در مسیر راه‌های روستایی، این راه‌ها نیازمند توجه جدی است، اظهار کرد: شانه‌های خاکی ایجاد شده در کنار جاده‌های روستایی، از کارهای ارزشمندی است که در کاهش تصادفات می‌تواند نقش موثری ایفا کند.

فرماندار شهرستان خرمدره با بیان اینکه هر پروژه‌ای که در شهرستان شروع شده، قطعا نیاز این منطقه بوده است، ادامه داد: در سنجش پروژه‌ها باید شهروندان قبل از انتقاد و انتظارات، ظرفیت‌های موجود و وضعیت اعتبارات را نیز مدنظر قرار دهند.

در ادامه این جلسه، مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری خرمدره نیز با بیان‌ این‌که افزایش کرایه مسیر خرمدره به ابهر از مطالبات رانندگان این مسیر بوده و مراجعات زیادی در این زمینه داشتیم، اظهار کرد: مشکل نرخ پایه کرایه برای تاکسی‌های درون‌شهری حل شد و نرخ پیشنهاد شده برای مسیر خرمدره به ابهر نیز 2000 هزار تومان است.

جواد بختیاری با بیان اینکه ثبت‌نام برای سرویس مدارس امسال از طریق سامانه سپند صورت می‌گیرد، ادامه داد: چند شرکت و راننده در این سامانه برای سرویس مدارس در شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *