به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ مصاحبه ای با این قهرمان جوان ابهری جناب آقای ابوالفضل کتابیفرد ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید:

* خودتان را معرفی بکنید؟

با سلام خدمت شما و همشهری های عزیزم.بنده ابوالفضل کتابیفرد هستم ساکن خیابان ۱۷ شهریور ابهر

* ازچه زمانی ورزش پاور لیفتینگ را شروع کردید؟

از سال ۱۳۸۶ وارد این رشته ورزشی شدم

ابوالفضل کتابیفرد

* لطفا درمورد رشته ی ورزشی تان برای علاقمندان به ورزش توضیح دهید؟

پاورلیفتینگ یا وزنه‌برداری قدرتی یک ورزش قدرتی است که شباهت‌هایی با ورزش وزنه‌برداری دارد. هر دو شامل بلند کردن وزنه در سه تلاش هستند. که به ترتیب شامل سه حرکت اسکوات، ددلیفت و پرس سینه است.  پاورلیفتینگ می‌تواند با تجهیزات یا بدون تجهیزات اجرا شود.

*چه افتخاراتی را تا کنون بدست آورده اید؟

بنده تا کنون چندین بار قهرمان استان و ۴ دوره قهرمان قهرمانان ( اورال ) استان را به دست آوردم. همچنین قهرمان ددلیفت کشور و قهرمان پاورلیفتینگ کشور نیز هستم.

ابوالفضل کتابیفرد

* لطفا درمورد مسابقات آسیایی که شرکت کرده اید توضیح بدهید؟

این مسابقات از تاریخ ۲۳ فروردین لغایت ۲۸ فروردین در شهر زیبای چالوس برگزار گردید که نفرات برتر عضو تیم ملی و برای شرکت در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی دعوت شدن که خدا رو شکر با توکل بر خدا و دعای مردم توانستم عضو تیم ملی و به مسابقات جهانی دعوت بشم

* چه کسانی در موفقیت هایتان نقش داشته اند؟

من در این رشته ورزشی خودم رو مدیون برادر عزیزم حبیب کتابیفرد میدونم که از روزی که منو وارد این رشته کرد تا آخرین لحظه پشتم بوده دستش رو میبوسم و همچنین جا داره از خانواده عزیزم که حامی بنده بوده و از مربی عزیزم آقای مجید نظرخانی که خیلی برام زحمت کشیدن تشکر و قدردانی کنم.

ابوالفضل کتابیفرد

* به نظر شما ابهر چقدر پتانسیل این ورزش را دارد؟

به جرات میتونم بگم که جوانان ابهری عاشق این رشته ورزشی هستن و بسیاری از دوستان بنده هستن که به جد دارن این رشته ورزشی رو دنبال می‌کنند.همچنین اگه مسئولان محترم به این رشته ورزشی بها بدن ابهر یکی از قطب های پاورلیفتینگ کشور خواهد شد.

* برنامه شما برای آینده چیست؟

با توکل بر خداوند منان و با دعاهای دوستان انشالله که بتونم در مسابقات جهانی پیش رو با خوشرنگترین مدال برگردم و پرچم شهر عزیزمان ابهر و کشور ایران رو به احتزاز در بیارم.

ابوالفضل کتابیفرد

در پایان بنده به عنوان عضو بسیاری کوچکی از خانواده پاورلیفتینگ شهرستان ابهر از مسئولان محترم اعم از فرماندار محترم شهردار محترم امام جمعه محترم رئیس محترم اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولان تقاضامندم که حامی این رشته ورزشی باشند و مثل بنده ورزشکار رو بدون هیچگونه حمایتی راهی این مسابقات نکنند.

تشکر ویژه دارم از خبرنگار محترم صبح ابهر جناب آقای دهقانی عزیز که وقت ارزشمندشان را در اختیار بنده گذاشتن تا صدای من به گوش مسئولین و همشهری ها و ورزشکاران عزیزمان برسد.یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر