پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

01613114

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، دور حذفی مسابقات جهانی تیروکمان در لهستان در رده نوجوانان و جوانان برگزار شد و نتایج زیر بدست آمد.

در  ریکرو جوانان و در دور دوم مسابقات حذفی رضا شبانی در دیدار با نماینده سوئد با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و حذف شد.

در  ریکرو جوانان و در مرحله حذفی سوگند رحمانی در دور دوم مسابقات حذفی در دیدار با نماینده ایتالیا با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و حذف شد.

ساغر حلوایی در دور نخست مسابقات حذفی کامپوند جوانان با نتیجه 140 بر 136 مقابل کمانداری از بریتانیا به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نماینده السالوادور بازی خواهد کرد.

در کامپوند نوجوانان و در مرحله نخست مسابقات حذفی ابوالفضل سلطانی نژاد مقابل نماینده لهستان با نتیجه 137 بر 124 به پیروزی رسید و باید در دور دوم مسابقات به مصاف کمانداری از ایتالیا برود.

در کامپوند نوجوانان و در مرحله نخست مسابقات حذفی امیررضا عزیزی با نتیجه 135 بر 116 مقابل نماینده لهستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده مکزیک می‌رود.

ارشک فاضل در دور دوم مسابقات حذفی ریکرو نوجوانان با نتیجه 7 بر 3 مقابل اوکراین به پیروزی رسید. وی در دور سوم به مصاف کمانداری از ژاپن می‌رود.

نیما نادری در دور نخست مسابقات حذفی ریکرو نوجوانان با نتیجه 6 بر صفر مغلوب نماینده ژاپن شد و حذف شد.

محمدحسین گلشنی در دور دوم مسابقات حذفی ریکرو نوجوانان با نتیجه 6 بر صفر از سد کمانداری از فرانسه به برتری رسید و راهی دور بعدی شد. وی در دور سوم به مصاف نماینده اسپانیا می‌رود.

یسنا پورماهانی در دور دوم مسابقات حذفی ریکرو نوجوانان با نتیجه 6 بر 4 مغلوب کمانداری از هند شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

گیسا بایبوردی در دور نخست مسابقات حذفی کامپوند جوانان با نتیجه 135 بر 124 مقابل کمانداری از لهستان به برتری رسید. وی در دور دوم باید با کمانداری از کلمبیا بازی کند.

بیتا عاشق‌زاده در دور نخست مسابقات کامپوند جوانان با نتیجه 142 بر 122 مقابل نماینده لهستان به پیروزی رسید و حریف کمانداری از هنگ‌کنگ در دور بعدی شد.

پارسا زمانی‌نژاد در دور دوم مسابقات حذفی کامپوند جوانان با نتیجه 141 بر 128 مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد و حذف شد.

آرمین پاکزاد در دور دوم مسابقات کامپوند جوانان با نتیجه 143 بر 137 مقابل نماینده آلمان شکست خورد و حذف شد.

امیر محمد قربان‌زاده در دور دوم مسابقات حذفی کامپوند جوانان مقابل کمانداری از اسلوونی با نتیجه 146 بر 138 به پیروزی رسید. وی در دور سوم باید با نماینده آمریکا بازی کند.

در میکس ریکرو جوانان تیم ایران با ترکیب رضا شبانی و سوگند رحمانی در دور نخست مسابقات مرحله حذفی با نتیجه 6 بر 2 مقابل ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

تیم میکس ریکرو نوجوانان ایران با ترکیب یسنا پورماهانی و محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. تیم ایران در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم هند می‌رود.

تیم میکس کامپوند جوانان ایران با ترکیب بیتا عاشق‌زاده و پارسا زمانی‌نژاددر دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه 149 بر 138  تیم پرتغال را شکست داد. تیم ایران در دور یک هشتم نهایی به مصاف تیم ایتالیا می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر