به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ سیدجعفر ایوار در نشست با هیئت تکواندو شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه داشتن جامعه سالم در گرو توجه ویژه به ورزش است، اظهار کرد: لازمه این امر نیز برنامه‌ریزی منسجم و ویژه در حوزه ورزشی است.

وی با اشاره به نقش ورزش در افزایش همبستگی اجتماعی، یادآور شد: در حال حاضر ورزش علاوه بر فعالیت جسمی و حرکتی، دارای جنبه‌های اجتماعی و سیاسی نیز شده است که به همین علت توانسته در بین جوامع تاثیرات فراوانی داشته باشد.

ایوار به فعالیت‌ باشگاه‌های غیرمجاز درسطح شهرستان ابهر نیز اشاره کرد و افزود: همه باشگاه‌های غیرمجاز که یکی از چالش‌های عمده ورزش است، به زودی پلمب می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ارتقای جایگاه ورزشی ابهر از همه انتقادهای سازنده استقبال می‌شود، بیان کرد: انتقادات سازنده می‌تواند در نهایت منجر به اصلاح امور شود.

ایوار از برگزاری کلاس‌های داوری درجه 3 در ابهر خبر داد و گفت: هدف از این کلاس‌ها ارتقای سطح داوری شهرستان و شهرهای هم‌جوار است.

این مسئول با اشاره به وجود چندین پروژه نیمه‌تمام ورزشی در ابهر، یادآور شد: استخر شهرهای هیدج و صائین‌قلعه به زودی افتتاح و تقدیم مردم این شهرها خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ابهر با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در امر ورزش، ادامه داد: تلاش می‌شود مجمع خیرین ورزش‌یار در این شهرستان راه‌اندازی شود.

در ادامه این نشست، رئیس هیئت تکواندو شهرستان ابهر با اشاره به پتانسیل بالای این شهرستان در حوزه‌های مختلف ورزشی به‌ویژه تکواندو، اظهار کرد: هم‌اکنون حدود 1000 تکواندوکار در این شهرستان فعال هستند.

شهرام اسدی با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزشکاران، ادامه داد: حمایت، پشتوانه‌ای محکم برای ورزشکاران در راه افتخارآفرینی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *