پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبر صبح ابهر به نقل ا روابط عمومی شهرداری هیدج جلسه هماهنگی با نامزدهای شورای اسلامی شهر هیدج به میزبانی شهردار هیدج برگزار گردید.

دراین جلسه گزارشی از سطح شهر و شرایط حاکم بر فضای انتخاباتی توسط شهردار هیدج ارائه گردید همچنین با پیشنهاد مهندس رضا حیدری و حمایت نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر هیدج در این دوره از نصب پوستر و تراکت در سطح شهر توسط نامزدهای انتخاباتی خودداری می‌شود.

در این جلسه هماهنگی که با حضور نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر هیدج برگزار شد شهردار هیدج پیشنهاد چاپ و نصب بنر تجمعی نامزدهای انتخاباتی را ارائه نمود که با استقبال کاندیداها مواجه گردید و درنهایت مقرر شد کاندیداهای انتخاباتی از نصب پوستر و تراکت در سطح شهر خودداری نمایند.

مهندس حیدری ضمن تقدیر از این اقدام خوب و شایسته ی نامزدهای انتخاباتی ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر هیدج مبنی بر عدم نصب پوستر و تراکت در سطح شهر، ادامه داد: این تصمیم مهم گام خوبی در راستای کمک به مسائل زیست‌محیطی، و عدم آلودگی بصری شهر و رعایت حقوق شهروندی است.

شهردار هیدج افزود: درهمین رابطه شهرداری در هفت نقطه ی شهر با اجرای داربست شرایط مساوی را برای تبلیغات محیطی کاندیداها فراهم نموده و تصاویر کاندیداهای محترم بصورت تجمعی و چاپ برروی بنر انجام گرفته است.

در پایان نیز مهندس حیدری از استقبال نامزدها برعدم نصب پوستر و تراکت در سطح شهر علی رغم اینکه منع قانونی جهت چاپ و توزیع پوستر و تراکت ندارند ، تشکر و قدردانی نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر