به گزارش گروه علمی دانشگاهی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ سرپرست آموزش و پرورش ابهر گفت: کلنگ احداث دبستان شش کلاسه خیرساز منطقه گلشهر ابهر به زمین زده شد.

به گزارش گروه هدف خیرین از ساخت دبستان ابتدایی شش کلاسه در منطقه گلشهر ابهر را رفع مشکل فضاهای آموزشی در این منطقه عنوان کرد و افزود: به دلیل عدم وجود فضاهای آموزشی در این منطقه از شهر، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها با مشکلات زیادی مواجه بودند که امیدواریم با احداث این مدرسه، این مشکلات تا حدودی رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی کشور از نظر اقتصادی و تحریم‌های تحمیلی دشمن باعث شده که بسیاری از پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره به‌ویژه در زمینه مدارس به مرحله بهره‌برداری نرسد، گفت: استفاده از ظرفیت کمک‌های مردمی و جذب خیرین جهت تکمیل این پروژه‌ها و احداث مدارس جدید، از اولویت‌های آموزش و پرورش ابهر است.

مسگرجماعت با بیان اینکه دولت بر اساس اهدافی که در برنامه توسعه در حوزه نوسازی مدارس پیش‌بینی شده بود، عقب‌تر است، افزود: خیرین در این حوزه کمک‌های شایانی را داشته‌اند که نمود آن در شهرستان ابهر با ساخت حدود 150 کلاس درس دیده می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش ابهر، مدرسه‌سازی را سبب ترویج فرهنگ تعاون، محبت و فداکاری در جامعه دانست و افزود: کار خیرین معامله با خدا است و افرادی که از نظری مادی و معنوی در این وادی گام می‌نهند، عملا پایه‌گذار فرهنگ، علم، ادب، دانایی و اخلاق در جامعه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *