پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دار هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
بهروز قدیمی
آئین تشییع پیکر شهید راه خدمت، شهید بهروز قدیمی با حضور مقامات کشوری و لشگری در روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه در روستای درسجین ابهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت پایگاه خبری صبح ابهر ، مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام ساعت۱۳:۳۰ الی ۱۴:۳٠ از میدان امام حسین(ع) تا میدان آسیاب ابهر انجام می‌شود. همچنین از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ نیز مراسم تدفین پیکر مطهر شهید بهروز قدیمی در روستای درسجین ابهر انجام خواهد شد.

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳٠ مراسمی در مسجد جامع ابهر برگزار خواهد شد. همچنین مراسم گرامیداشتی نیز روز پنج‌شنبه بعد از نماز ظهر در مسجد صاحب‌الزمان (عج) صائین‌قلعه برگزار می‌شود.

طبق اعلام پلیس راهور شهرستان ابهر همزمان با مراسم تشییع، تمهیدات ترافیکی در شهرستان‌ اندیشیده شده است و پلیس راهور در آمادگی کامل قرار دارد.

طبق تمهیدات اندیشیده شده محدودیت ترافیکی از چهارراه امام حسین (ع) تا مقابل مسجد جامع برای مراسم روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ اعمال خواهد شد و توقف خودروها در این ساعت در مسیر اعلامی تا پایان مراسم ممنوع است‌.

سرگرد شهید بهروز قدیمی با تخصص الکترومکانیک، ۱۰ آذر ماه سال ۱۳۵۸ در شهرستان ابهر استان زنجان چشم به جهان گشود و ۲۵ شهریور سال ۱۳۷۴ وارد نیروی هوایی ارتش شد.

وی در پایگاه‌های شکاری همدان، چابهار، مهرآباد و آشیانه جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده بود.

شهید «بهروز قدیمی»، سرگرد نیروی هوایی ارتش بود که به عنوان سرگرد فنی بالگرد، در پرواز حامل رئیس‌جمهور حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار