احمد ذوالقدر فرماندار ابهر : حفظ جان مردم خط قرمز من است هر مدیری که شخصا در جلسه شرکت نکند برخورد می شود
765434

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ احمد ذوالقدر فرماندار ابهر در جلسه ستاد بحران شهرستان ابهر اعلام کرد مدیران بدون هماهنگی با فرمانداری حق فرستادن معاون یا نماینده در جلسه ستادبحران را ندارند چرا که ستاد بحران تصمیماتی است که با جان مردم در خصوص حوادث غیر مترقبه ارتباط دارد و جان تک تک هنوطنان خط قرمز من است .

فرماندار ابهر افزود :  دستگاهها مانور داخلی سنجش توانمندی ستاد بحران را در داخل مجموعه خود اجرا و ارریابی ها را به فرمانداری اعلام کنند .

احمد ذوالقدر به اجرای مانور ساعت صفر در سد کینه ورس با حضور یکی از مقامات کشور اشاره کرد و اظهار داشت مدیران زیربط محل بازدید شده سد کینه ورس را برای این مانور هر چه سریعتر آماده سازی کنند.

احمد ذوالقدر فرماندار ابهر از رجبی دبیر ستاد بحران فرمانداری از بستر رودخانه ابهررود و لای روبی های انجام شده بازدید کرده و گزارش خود را به دفتر فرماندار اعلام نمایند.

رئیس شورای تامین دستور داد در خصوص ماهیگیری اطراف سد کینه ورس تمهیداتی اندیشیده شود تا حادثه ای رخ ندهد.

حاشیه های جلسه ستاد بحران :

فرماندار ابهر به معاون برنامه ریزی خود گفت مدیرانی که در جلسه مهم ستاد بحران شخصا نیامده اند توبیخ در پرونده صادر شود .

فرماندار ابهر گفت مسببان و بانیان جابجایی محل کنونی بیمارستان الغدیر ابهر از زمینی که قبلا تهیه شده بود و بدلیل بهانه کمبود حدودا ۵۰۰ متر از زمین قبلی و انتقال به مکان فعلی به سازمان بازرسی کل کشور معرفی شوند چرا که هزینه حفاظت این بیمارستان در برابر حادثه سیل احتمالی مبلغ بسیار هنگفتی است که موجب ضرر و زیان به بیت المال است .

فرماندار ابهر از نمایندگان مدیران اداراتی که بدون هماهنگی در جلسه ستاد بحران حضور دارند خواست با احترام جلسه را ترک کنند تا مدیرانشان حاضر شود .

فرماندار ابهر دستور داد علائم هشدار دهنده در کنار مناطق حادثه خیز نصب شود .

شهرداران صائین قلعه ، هیدج و ابهر حضور نداشتند و نمایندگانشان در جلسه حضور داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *