احمد ذوالقدر فرماندار ابهر : رژیم صهیونیستی یک رژیم کودک‌کش و نژادپرست است که خود را بالاتر از همه می‌داند و قطعا آسیب این رژیم به آمریکا و همدستانش نیز خواهد رسید‌
photo7838159964

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ احمد ذوالقدر ظهر امروز در مراسم راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین با تقدیر از حضور باشکوه و گسترده مردم ابهر در این راهپیمایی، عنوان کرد: برخی از افراد می‌گویند که این قبیل راهپیمایی‌ها تاثیری در مبارزه با استکبار ندارد، اما امروز شاهد تاثیرگذاری این راهپیمایی‌ها هستیم تا جایی که در نقاط مختلف جهان و حتی قلب اروپا نیز مردم به حمایت از فلسطین برخاسته‌اند.

photo7838161706

وی با تاکید بر اینکه قطعا خون شهدای عزیز به ویژه کودکان مظلوم غزه به ثمر خواهد نشست، اضافه کرد: بسیاری از مردم ما داوطلب حضور در غزه هستند اما حالا که امکان اعزام نیرو به غزه وجود ندارد حضور در تجمعات حمایت از فلسطین و روشنگری علیه جنایات رژیم کوک‌کش اسرائیل و سازشکاران در نقاط مختلف جهان بهترین حمایت از این مردم ستم‌دیده است.

photo7838161931

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه بارها شاهد شکست کسانی هستیم که با مستکبران سازش کرده‌اند، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم کودک‌کش و نژادپرست است که خود را بالاتر از همه می‌داند و قطعا آسیب این رژیم به آمریکا و همدستانش نیز خواهد رسید‌

photo7838164684

وی با توضیح اینکه کل بنگاه‌ها خبری دنیا در دست رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: آنها با بهره‌گیری از این ظرفیت در تلاش برای مظلوم‌نمایی هستند.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه یکی از تاکیدات قرآن این است که در آخرالزمان وحوت بین مسلمانان و مسیحیان انجام خواهد شد،گفت: در روایات ما تاکید شده است که قبل از ظهور قطعا اسرائیل نابود خواهد شد و این نابودی به دست ایران محقق خواهد شد.

photo7838168098

وی با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند اگر حماس حمله‌ای انجام نمی‌داد این اتفاقات رقم ننی‌خورد که این موضوع در واقع وارونه جلوه دادن واقعیت است، متذکر شد: بیش از ۷۰ سال است که مردم مظلوم فلسطین تحت شدیدترین حملات رژیم کودک‌کش اسرائیل قرار دارد اما هیچ صدایی از هیچ مدافع حقوق بشری بلند نمی‌شود.

photo7838171003

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل در تلاش برای حذف جمهوری اسلامی ایران از مبادلات جهانی هستند، ادامه داد: دلیل این امر نیز این است که آنها می‌دانند ایران در راس مقاومت اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری قراد دارد.

photo7838165840

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه امیدواریم روزی این غده سرطانی اسرائیل از جهان محو شود، تصریح کرد: تنها با نابودی این رژیم است که جهان نجات پیدا خواهد کرد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *