فرماندار ابهر گفت: استخر صائین‌قلعه و هیدج به زودی افتتاح می‌شود.
photo8315694777

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر احمد ذوالقدر در جلسه تودیع و معارفه شهردار صائین‌قلعه، با بیان اینکه امیدواریم با حضور شهردار جدید در شهر صائین‌قلعه شاهد اتحاد و انسجام مثال‌زدنی مردم باشیم، عنوان کرد: در سایه اتحاد می‌توان فرصت‌های از دست رفته خدمت‌گزاری را جبران کرد.

وی با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری باید همه حول یک محور خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم حرکت کنند، اضافه کرد: اعتبارات خوبی از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهردا ی‌ها تزریق شده است که امیدواریم تمام این اعتبارات در محل مناسب هزینه شده و برای مردم شهر آورده داشته باشد.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه مسائل مهم شهری که در حوزه مدیریت شهری قرار دارند باید مرتفع شود، ادامه داد: برخی از مسائل نیز در صایین‌قلعه به دولت مرتبط است که به نوبه خود پیگیر حل این مشکاات هستیم.

وی در ادامه گریزی به برخی مشکلات صائین‌قلعه از جمله پروژه استخر که ناقص افتتاح شده است زده و افزود: وقتی پروژه‌ای افتتاح می‌شود ردیف اعتباری آن بسته می‌شود که همین موضوع سبب می‌شود در تامین‌اعتبار این قببل پروژه‌ها با مشکل مواجه شویم.

احمد ذوالقدر با تاکید بر اینکه برای این پروژه پبگیری‌های متعدد انجام شده و اعتبار جذب شده، اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده در آینده نزدیک این پروژه افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع چهار بانده کردن پروژه جاده ترانزیت صائین‌قلعه، عنوان کرد: این پروژه یک پروژه ۱۵ ساله بود که با پیگیری‌های انجام شده به سرانجام رسیده و در حال انجام است که این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی است.

وی گریزی به شهرک صنعتی صائین‌قلعه زد و افزود: این شهرک نیز به نتیجه رسیده و مشکلات اساسی آن مرتفع شده است.

احمد ذوالقدر با اشاره به اینکه ورودی شهر صائین‌قلعه نیارمند ساماندهی است، خاطر نشان کرد: برای تعریف پروژه جدید نیازمند اعتبار هستیم که ساماندهی این وردی نیز از مسائلی است که باید پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *