به گزارش گروه علمی دانشگاهی پایگاه خبری صبح ابهر با دکتر طاهری سرپرست این واحد دانشگاهی گفت: جذب دانشجو در سال های اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر روند رو به رشدی داشته است، بطوری که در مهرماه 1400 در مقایسه با مهرماه 1399 با تلاش همکاران و برنامه ریزی مناسب جذب دانشجو افزایش 21 درصدی داشته است.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در نیمسال دوم 1401 – 1400 نیز با جذب مناسب دانشجو در مجموع افزایش قابل توجهی در جذب دانشجو نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر تنوع رشته های این واحد را مناسب دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر 147 رشته دانشگاهی دارد که ازاین تعداد 33 رشته در مقطع کاردانی ، 49 رشته در مقطع کارشناسی ، 57 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 8 رشته نیز در مقطع دکتری می باشد.

دکترسیاوش طاهری در خصوص زمان ثبت نام برای جاماندگان گفت: جاماندگان ازثبت نام طبق اعلام سازمان سنجش برای مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی سال 1401 می توانند از سوم تا ششم بهمن ماه ازطریق سامانه سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین ثبت نام در محل دانشگاه آزاد اسلامی درمقاطع کاردانی وکارشناسی نیز بهمن ماه شروع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *