اولین جلسه شورای آموزش و پرورش ابهر در سال ۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام مرادپور امام جمعه ابهر و اعضای شورا به ریاست احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر برگزار شد
اولین جلسه شورای آموزش و پرورش ابهر در سال جدید

فرماندار شهرستان ابهر: بر ضرورت اجرای مصوبات شورای آموزش و پروش توسط تمام دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد

احمد ذوالقدر فرماندار ابهر در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: جامعه باید ارزش و جایگاه معلمی را دانسته و مقام و منزلت معلمین را رعایت کنند و دانش‌آموزان نیز باید از فرصت تعلم استفاده کرده و با تمام توان علم خود را به درگاه خداوند مقرب کنند.

ذوالقدر با اشاره به اینکه یکی از ارکان و عناصر اصلی آموزش معلم است تاکید کرد: در بین همه عناصر آموزشی معلم تنها عنصری است که هیچ بدیل و شبیهی برای آن وجود ندارد، به عبارت دیگر هیچ چیز نمی تواند جای معلم را در نظام آموزشی بگیرد، چرا که اگر این امر قابل تحقق بود خیلی از کشورهای پیشرو و پیشتاز کنونی حتما این اقدام را انجام می دادند.

احمد ذوالقدر عنوان نمود: روز و هفته معلم، فرصت مناسبی برای تبیین و بازشناسی نقش کلیدی آموزش و تربیت در توسعه پایدار و برنامه ریزی در جهت احیای جایگاه شایسته و بایسته معلمین و فرهنگیان به عنوان با ارزش ترین سرمایه اجتماعی کشور است.

رئیس شورای آموزش و پرورش ابهر بر پیگیری جدی مصوبات این شورای تاکید و عنوان کرد: مصوبات شورای آموزش و پروش بایستی به درستی توسط تمام دستگاه های اجرایی شهرستان اجرا گردد.

فرماندار ابهر تصریح کرد: تلاش همه ما این است که آموزش و پرورش بتواند رسالت واقعی خود را به نحو شایسته انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *