امام‌جمعه ابهر گفت: ایستادگی در برابر دشمنان کشور را از گزند توطئه‌های دشمنان در امان نگه می‌دارد.
امام جمعه ابهر ، حجت‌الاسلام مرادپور ، سعید مرادپور

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایسنا ؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور پیش از ظهر امروز (۱۸ فروردین‌ماه) در جلسه شورای اداری ابهر با بیان اینکه اکثر ادعیه‌هایی که در ماه مبارک رمضان می‌خوانیم ارتباط با امام زمان (عج) دارد، اظهار کرد: کسانی که این ادعیه را می‌خوانند به معرفتی رسیده‌اند که امام خویش را صدا می‌زنند زیرا می‌دانند راه رهایی از مشکلات کنونی جامعه ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.

وی با توضیح اینکه یکی از موضوعات مهم ماه رمضان دعا برای فرج امام زمان (عج) و ارتباط قلبی با ایشان است، تصریح کرد: ارتباط با امام و ولی از همه عبادت‌ها مهم‌تر است زیرا شرط پذیرش سایر عبادت‌های ما همین ارتباط است.

امام‌جمعه ابهر با تاکید بر اینکه اگر ما به وظایف خود درست عمل کنیم فرایند ظهور سرعت خواهد گرفت، یادآور شد: در قرآن‌کریم نیز آمده است خداوند نعمتی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه انسان‌ها خود آن را تغیر دهند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه ویژه‌ای است زیرا خداوند در این ماه توجه خاصی به انسان‌ها دارد، اظهار کرد: ماه رمضان به دلیل فرصت‌های خاصی که برای عبادت و بندگی دارد فرصت خوبی برای رسیدن به خدا و تقرب الهی است.

حجت‌الاسلام مرادپور با یادآوری اینکه خواستن از خدا باید به یک اصل در زندگی ما تبدیل شود زیرا اگر خدا بخواهد حتی کار غیر ممکن را نیز ممکن می‌کند، تصریح کرد: از جمله موضوعاتی که در سایه خواستن از خدا محقق شد می‌توان به وقوع انقلاب اسلامی و همچنین ایستادگی ملت ایران در جنگ هشت ساله اشاره کرد موضوعی که امام راحل نیز بر آن تاکید داشتند هر چند در کنار دعا باید تلاش خود را کرده و برنامه‌ریزی لازم را نیز داشته باشیم تا کارها به نتیجه برسد.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر کشور ما در یک جنگ ترکیبی تمام عیار با دشمنان به سر می‌برد که نمی‌توان اسم خاصی برای آن گذاشت زیرا همه حوزه‌ها را شامل می‌شود، افزود: خصوصیت بارز این جنگ این است که بسیاری راه‌ حل پیروزی در این جنگ را تسلیم شدن در برابر دشمن می‌دانند و این امر در حالی است مقاومت تنها راه پیروزی در برابر دشمنان است.

این مسئول با تاکید بر اینکه اگر شروع به عقب‌نشینی کنیم باید تا نیستی و نابودی کامل پیش رویم، عنوان کرد: دشمنان ما بارها اثبات کرده‌اند که دلسوز ما نیستند و در هر صورت به ما ضربه خواهند زد که نمونه بارز آن برجام است.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله سبب بیمه کشور شد زیرا دشمنان دیدند ملت ایران با دست خالی در برابر آنان ایستادگی کردند، متذکر شد: این جنگ سبب شد که دشمنان حتی در برهه فعلی نیز نمی‌توانند به فکر جنگ با ایران باشند زیرا دیدند جوانان غیور و دلاور کشورمان با دست خالی چه کردند.

امام‌جمعه ابهر در ادامه  به موضوع شعار سال اشاره و با بیان اینکه باید به تولید در حوزه‌های مختلف توجه شود زیرا  تولید فقط صنعت نیست بلکه حوزه‌هایی مانند کشاورزی دانش‌بنیان‌ها و صنایع‌دستی را نیز شامل می‌شود، گفت: برای تحقق سعار سال باید ایران را به یک کارگاه تولیدی بزرگ تبدیل کنیم زیرا کشور ما از قابلیت‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف برخوردار است.

این مسئول با تاکید بر ضرورت توجه به افزایش کیفیت محصولات تولیدی و همچنین رفع مشکلات و موانع تولید، اذعان کرد: تولید اثر بسیار قوی و بزرگی در اقتصاد دارد و منجر به افزایش ارزش پول ملی و ایجاد ثرورت و ارزآوری بالا می‌شود و در کنار اینها مشکل اشتغال جوانان را نیز مرتفع می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه در تولید می‌توان از الگوی کرونایی استفاده کرد که همه مردم بسیج شده و با سرعت شروع به تهیه ملزومات لازم برای مبارزه با بیماری کرونا کردند، متذکر شد: مردم از مسئولان برای آغاز تولید چیزی نمی‌خواهند و در برخی از مواقع تنها به دنبال تسهیل در صدور مجوزها و همچنین رهایی از بروکراسی اداری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *