مراسم بازگشت به کار دکتر علیرضا عباس‌نیا شهردار ابهر با رای دیوان عدالت اداری و رای حداکثری اعضای شورای شهربرگزار شد.
photo7568174620

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ، علی اکبر طاهری‌زاده در مراسم بازگشت به کار علیرضا عباس شهردار سابق ابهر با بیان اینکه آنچه سر لوحه امور و وظایف کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است عمل به قانون و تبعیت از قانون است، اظهار کرد: بنا به وظایف و رسالتی که داریم همه ما امانت‌دار این مسیولیت‌ها هستیم و سند مالکیت این مسئولیت‌ها به نام هیچ‌کسی زده نشده است.

وی با بیان اینکه انصافا اقای حیدری در دوران تصدی پست شهرداری زحمات زیادی برای ابهر کشیدند که جای تقدیر دارد، ادامه داد: بر اساس رای دیوان عدالت اداری اقای عباس‌نیا حکم بازگشت به کار گرفته و هم اکنون ایشان شهردار ابهر هستند.

طاهری زاده با تاکید بر اینکه ملاک عمل برای ما در شهرستان عمل به قانون است، متذکر شد: بر همین اساس هیچ نوع توجهی به حواشی وجود ندارد.

طاهری‌زاده با یادآوری اینکه فرمانداری هیچ نوع دخل و تصرفی در رابطه با تصمیم شورا ندارد، عنوان کرد: همه تصمیمات شورا برای ما قابل احترام است.
وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، متذکر شد: دشمنان همواره برای از پای در آوردن انقلاب ما برنامه داشته‌اند که این توطئه‌ها در سایه هوشیاری مردم خنثی شده است و مردم ما با حضور در انتخابات بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

در ادامه این جلسه سعید بهاوری رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه وظیفه ما تمکین از رای دیوان عدالت است، افزود: بر حسب همین رای اقای عباس‌نیا حکم بازگشت مجدد به کار را گرفته و از امروز به عنوان شهردار ابهر به شهروندان فهیم ابهر خدمت خواهند نمود.

وی با تقدیر از زحمات حیدری شهردار سابق، عنوان کرد: ایشان به مدت هفت ماه خدمات بی حدو حصری در شهر ارائه دادند و این تلاش شبانه روزی ایشان قابل تقدیر است

در ادامه این جلسه نیز علیرضا عباس‌نیا شهردار ابهر با تقدیر از زحمات مهندس حیدری در طول خدمت خود در شهرداری ابهر، عنوان کرد: باید تقدیر ویژه‌ای از عملکرد ایشان وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت ما خدمت به مردم است و نباید در مسیر این خدمت خللی ایجاد شود، متدکر شد: در راه تحقق این مسیر باید از پرداختن به حواشی پرهیز شود.

عباس‌نیا با بیان اینکه شعار ما کار، کار و کار است، متذکر شد: با توجه به اینکه مردم با مشکلات متعدد دست‌وپنجه نرم می‌کنند عملکرد مسئولان می‌تواند نقش موثری در کاهش مشکلات انها داشته باشد‌ و ما نیز قدردان زحمات مهندس حیدری در زمان تصدی شهرداری هستیم

وی ضمن قدردانی از ابراز لطف عموم شهروندان، مسئولان، دوستان، همکاران و…، اعلام م کرد خواهشی که از شهروندان و معتمدین محترم شهر داریم از آوردن گل، دیدار حضوری و نصب هرگونه بنر تبریک در هر نقطه از سطح شهر پرهیز نموده ولی شهروندان و معتمدین عزیزی که قصد دیدار با بنده جهت ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود به بنده را دارند با توجه به فصل کاری و عمرانی شهرداری، ضمن تشکر از بذل محبت و ابراز لطف در ساعت غیر اداری عصر با افتخار درخدمتشان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *