رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهر از برگزاری دومین جلسه قرارگاه کالابرگ الکترونیک شهرستان خبر داد.
سید علیرضا موسوی‌ پور

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهر در مصاحبه با خبرنگار صبح ابهر از برگزاری دومین جلسه قرارگاه کالابرگ الکترونیک شهرستان خبر داد.

سید علیرضا موسوی پور در تکمیل این خبر افزود: این جلسه به ریاست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ابهر و با حضور اعضای قرارگاه برگزار و روسای دستگاه‌های عضو قرارگاه به تشریح عملکرد دستگاه متبوع خود در دو ماه از آغاز طرح ملی کالابرگ الکترونیک پرداختند .

وی گفت: در مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیک خانوارهای سه دهک اول جامعه، مددجویان بهزیستی و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان در طرح کالابرگ الکترونیک از ۱۱ قلم کالای اساسی، اعتباری به ارزش ۱۲۰ هزار تومان به یارانه آنها اضافه می‌شود .

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهر عنوان کرد: خانوارها همچنین می‌توانند با خرید در طرح کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه ماه آینده خود استفاده کنند و مابه‌التفاوت از یارانه آنها کم خواهد شد .

سید علیرضا موسوی پور عنوان کرد: همچنین خانوارها در صورت استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی برای خرید کالای اساسی، آنها را به قیمت مصوب سال ۱۴۰۱ خریداری خواهند کرد و مابه‌التفاوت قیمتی آنها از سوی دولت به فروشگاه پرداخت خواهد شد .

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۳۰ فروشگاه خرد و زنجیره‌ای در شهرستان ابهر به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوسته‌اند و تلاش می‌کنیم با همکاری اتاق اصناف، بخشداری و دهیاری‌ها فروشگاه‌های عضو این طرح به خصوص در مناطق روستایی افزایش پیدا کنند .

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهر خاطرنشان کرد: در دومین جلسه قرارگاه کالابرگ الکترونیکی شهرستان ابهر همچنین مقرر شد جهاد کشاورزی با نظارت بر فروشگاه‌های عضو بر تامین کالاهای اساسی در سراسر شهرستان نظارت داشته باشد .

سید علیرضا موسوی پور اظهار داشت: مردم می‌توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار که به اختصار شما نام دارد، از میزان اعتبار تخصیصی به خود و همچنین میزان مصرف از اعتبار خود آگاه شوند. همچنین مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری #1463*500* می‌توانند از میزان اعتبار خود آگاهی یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *