پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دار هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
photo13009590543
مراسم تجلیل از زحمات خبرنگاران روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر با حضور خبرنگاران و فعالین فضای مجازی در مجتمع خدماتی ، تفریحی پاسارگاد ابهر برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر از مراسم تجلیل خبرنگاران توسط نیروی انتظامی شهرستان ابهر : جناب سرهنگ کارآگاه نوروزی ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه عنوان کرد ، امروز رسالت سنگینی بر دوش شما خبرنگاران است.

وظیفه اطلاع رسانی و روشنگری و آگاهی بخشی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است ، چرا که قلم شما می‌تواند تاثیرات بسزایی در پیشگیری و فرهنگ سازی درست جامعه داشته باشد.

photo13009590737

سرهنگ نوروزی به عملکرد مثبت نیروی انتظامی شهرستان اشاره نمود و اظهار داشت: در سال گذشته تا امروز ۱۹درصد کاهش جرایم در شهرستان با تلاش های بی وقفه همکاران ناجا در حوزه های مختلف رقم خورده است و میزان افزایش کشفیات مواد مخدر ۹درصد بوده ، که توانستیم با استفاده از سگ های تجسس مواد یاب مقدار ۳۰ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط نماییم.

کاراگاه نوروزی با اشاره به افزایش جرائم کلاهبرداری در فضای مجازی روبروی هستیم خاطر نشان شد: اخیرا از یک کلاهبردار که اهل شهرستان همسایه و ساکن ابهر است و مبلغ ۴۲میلیارد تومان از شهروندان در سطح کشور کلاهبرداری کرد بود توسط پلیس فتا شهرستان ابهر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شد.

photo13009590641

فرماندهی انتظامی ابهر به اجرای موفقیت آمیز طرح نور اشاره کرد و گفت در سطح استان در اجرای این طرح رتبه اول را کسب نمودیم و هر چقدر پلیس ما مقتدر باشد منطقه امن تری خواهیم داشت .

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود متاسفانه مردم در ایران قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت نمی‌کنند و یکی از وظایفی که اصحاب رسانه دارند این است که در این خصوص فرهنگ سازی نموده و مردم را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ترغیب نمایید و با توجه به اجرای افزایش تعرفه جریمه ها درصد قابل توجهی از تخلفات رانندگی کاسته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار