وجیه‌الله نوروزی گفت: تعداد ثبت‌نام شوندگان برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه 30 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ثبت‌نام شوندگان ۲۷ نفر مرد و سه نفر نیز زن هستند.

وی سن جوان‌ترین ثبت‌نام کننده در این حوزه انتخابیه را ۳۳ سال عنوان کرد و گفت: مسن‌ترین ثبت‌نام شونده نیز ۵۴ سال سن دارد.

نوروزی با اشاره به این‌که تحصیلات ۲۵ نفر از ثبت‌نام کنندگان فوق‌لیسانس و ۵ نفر نیز دکترا است، ادامه داد: پراکندگی شغلی ثبت‌نام کنندگان نیز ۱۵ نفر کارمند، ۳ نفر استاد دانشگاه، ۵ نفر فرهنگی، ۲ نفر پزشک، یک نفر روحانی و ۴ نفر نیز آزاد است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که روز اول ثبت نام ۲ نفر، روز دوم ۲ نفر، روز سوم ۲ نفر، روز چهارم ۵ نفر، روز پنجم ۷ نفر، روز ششم ۶ نفر و روز هفتم نیز ۶ نفر ثبت‌نام کردند، یادآور شد: همه تلاش‌ها بر برگزاری انتخابات باشکوه در ابهر است.

نوروزی از انتخاب هیئت اجرایی در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: با حضور جمعی از معتمدین، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب ابهر، رئیس ثبت‌احوال شهرستان، از بین ۳۰ نفر معتمدین متشکل از آقایان و بانوان، هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی انتخاب و معرفی شدند.

فرماندار شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: هیئت اجرایی ستاد انتخابات ابهر دارای ۱۱ عضو شامل فرماندار، هشت نفر معتمد، دادستان و رئیس ثبت‌احوال شهرستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *