پلیس شهرستان ابهر تمهیدات لازم اعم از انتظامی و ترافیکی را برای روز ۱۳ فروردین در نظر گرفته و از همه ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده می کند.
mehdikhani

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر با فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از تمهیدات پلیس این شهرستان در روز طبیعت خبر داد.

سرهنگ مهدیخانی گفت : پلیس شهرستان ابهر تمهیدات لازم اعم از انتظامی و ترافیکی را برای روز ۱۳ فروردین در نظر گرفته و از همه ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده می کند.

وی ادامه داد در این راستا پلیس اقدامات لازم جهت تامین نظم و امنیت در سطح شهر و تفرجگاه‌ها را با استفاده از گشت‌های خودرویی و موتوری به صورت محسوس و نامحسوس انجام می دهد و از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود با خادمان خود در اجرای هرچه بهتر تامین نظم و امنیت همکاری لازم را داشته باشند .

سرهنگ مهدیخانی با اشاره به اینکه به لحاظ حضور اکثریت مردم در گردشگاه ها و خالی از سکنه بودن منازل گشت‌های ویژه جلوگیری از سرقت فعال خواهند بود افزود خانواده‌ها با اقدامات پیشگیرانه فرصت ارتکاب سرقت را از سارقین سلب نمایند و در موقع ترک منازل خود در این روز نکات ایمنی را رعایت کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به حضور پلیس راه و راهور در خیابان های سطح شهر و محورهای مواصلاتی،گفت؛ پلیس راهور شهرستان ابهر با تمام ظرفیت از ساعات اولیه صبح در خیابان‌های سطح شهر و محورهای مواصلاتی حضور دارند تا شاهد برقراری نظم در امر ترافیک و رفت و آمد وسایل نقلیه باشیم.

وی با بیان اینکه پلیس خدمتگزار شهروندان است گفت: بهترین و با ارزش ترین تعامل و همکاری شما در روز ۱۳ فروردین با پلیس همکاری در تامین نظم و امنیت در سطح شهرستان میباشد.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر