به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابه به نقل از ایسنا ، ظهر امروز طی مراسمی که در فرهنگ‌سرای نور ابهر برگزار شد، وجیه‌ الله نوروزی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معارفه و علی حیدری که بنا به تاکید استاندار و امام‌ جمعه ابهر برخلاف آنچه در فضای مجازی ابهر در جریان استٰ به میل خود شهرستان را ترک می‌کند، تودیع شد.

در حاشیه این مراسم علی حیدری، اولویت شهرستان را در دوران تصدی خود کمک به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: حمایت از بخش خصوصی یکی از ابزارها در مقابله با تحریم‌ها است.

وی با بیان این‌که از همه توان خود برای پیشبرد اهداف استفاده کردیم، ادامه داد: بابت نقصان‌ها از مردم عذرخواهی می‌کنم.

فرماندار سابق ابهر، با بیان‌ این‌که صنعت نساجی جزو صنایع قدیمی ابهر است، ادامه داد: مادبافت پیشانی نساجی در ابهر است که چندین سال است تعطیل شده بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته، این شرکت و چند شرکت دیگر به چرخه تولید بازگشت.

حیدری با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان، ادامه داد: دولت مشکلات زیادی دارد که برای موفقیت در امور، باید همه دست به دست هم دهیم.

از سوابق اجرایی وجیه‌ الله نوروزی می‌توان به معاون هماهنگی امور اجرایی حوزه استاندار زنجان، معاون دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان، شهردار شهرهای ماه‌نشان و صائین‌قلعه، بخشدار مرکزی ماه‌نشان، بخشدار مرکزی زنجان، معاون فرمانداری شهرستان طارم، دبیر شورای تامین شهرستان زنجان و سرپرست فرمانداری شهرستان‌های طارم و ماه‌نشان اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *