حمایت ما از رئیس جمهوری مشروط به طی مسیر در راه انقلاب از جمله تحقق عدالت و برآوردن مطالبات مردم و رهبری در حوزه معیشتی و اقتصادی است.
حسن شجاعی علی آبادی

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از خانه ملت، حسن شجاعی علی‌آبادی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 22 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در ابتدای نطق میان دستور خود ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به شاهچراغ، به وزارت کشور هشدار داد تا وقتی ضعف‌های مدیریتی و مدیران ضعیف در ستاد و صف وزارت هستند، تکرار این فجایع دور از انتظار نخواهد بود.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس در ادامه به بیان سه نکته درباره دولت پرداخت و گفت: اولاً دولت موفق است، زیرا در توسعه ارتباط با مردم موفق بوده. دوم، دولت موفق است، زیرا در بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها موفق عمل کرده که به نمایندگی از مردم از آن سپاسگزاریم؛ اما دولت ناموفق بوده، زیرا در برآوردن اصلی‌ترین مطالبه مردم و رهبری، یعنی مهار تورم و گرانی -به ویژه در مواد خوراکی- نه تنها موفق نبوده است، بلکه وضعیت بدتر هم شده است.

حجت الاسلام حسن شجاعی ادامه داد: در بهار 1401 نگران بودیم طی یک سال آینده قیمت گوشت به 300 هزار تومان برسد که امروز متاسفانه به 500 هزار تومان رسیده است. در بحث مسکن و اجاره آن هم مردم زمین‌گیر شده‌اند و دولت برنامه مشخصی ندارد.

وی در ادامه و در خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی به خلاف اندک افراد وکیل‌الدوله، حمایت ما از شما حمایت مطلق نیست و مشروط به طی مسیر در راه انقلاب از جمله تحقق عدالت و برآوردن مطالبات مردم و رهبری در حوزه معیشتی و اقتصادی است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس اضافه کرد: به خلاف تصور برخی کارنابلدان در دولت، نطق نمایندگان آنگاه که بیان مشکلات مردم است، علیه دولت نیست بلکه به نفع مردم و خیرخواهی برای دولت است؛ لذا خیرخواهانه به شما عرض می‌کنم که مراقب باشید به دلیل ضعف‌های مدیریتی و مدیران ضعیف در آینده تبدیل به ناکاربلدترین دولت پس از انقلاب اسلامی نشوید.

شجاعی در ادامه در چند تذکر و اخطار خطاب به وزرای کار، نیرو، آموزش و پرورش و بهداشت، عنوان کرد: افزایش حقوق کارگران باید متناسب با افزایش تورم باشد، چرا نیست؟! کارگران ساختمانی مظلوم‌اند، چرا برای حل مشکل بیمه آن‌ها و استیفای حق‌شان تدبیر قاطع و موثر نمی‌شود. حق بازنشستگان ما همسان‌سازی کامل و دائمی است و حتما باید تدبیر شود.

وی با تاکید بر اینکه قطع برق کشاورزان ضرر به کشاورزان و تولید و نیازمند تدبیر است، افزود: اگر مطالبات گندم‌کاران به موقع پرداخت نشود، به اعتماد ملی و تولید آسیب خواهد زد. دولت هرچه سریعتر برای آن تدبیری بیندیشد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس ادامه اخطار و تذکرهای خود به برخی وزرا گفت: کارکنان نیروی انتظامی سخت‌کوش و خدومند، و سختی کار برای آنان باید پیگیری و محقق شود. رتبه‌بندی فرهنگیان را به کام فرهنگیان شیرین کنید و برای مشکل رتبه‌بندی فرهنگیان در نوبت بازنشستگی عاجلاً تدبیری کنید. همچنین کمبود به مردم آسیب می‌زند و نیازمند تدبیر عاجل است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *