با پیگیریهای متعدد صورت گرفته توسط مهندس ذوالقدر فرماندار ابهر از مدیر کل آبفا استان زنجان و سایر مسئولین استانی مربوطه در این حوزه مشکلات چندین ساله تامین آب شرب شهری و روستایی مرتفع شد .
1481045

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر با پیگیریهای متعدد صورت گرفته توسط مهندس ذوالقدر فرماندار ابهر از مدیر کل آبفا استان زنجان و سایر مسئولین استانی مربوطه در این حوزه مشکلات چندین ساله تامین آب شرب شهری و روستایی مرتفع شد .

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر از حل مشکلات تامین و توسعه آب شرب پایدار شهری و روستایی که با پیگیری های موردی در جلسه ای که با حضور جزقاسمی مدیرکل آبفا استان زنجان برگزار شد خبر داد و افزود مشکلات ۳۰ساله شهرک مسکونی کارمندان دولت ابهر ( پونک ) و‌ مشکلات چندین ساله شهرک مسکونی فرهنگیان ( صدرا ) و شهرک مسکونی کارگران ( گلریس ) ، سایت مسکونی ۱۷هکتاری هیدج و همچنین مشکلات تامین و توسعه آب شرب روستای چشمه بار ، ازناب ، درسجین و … مرتفع شد.

شایان ذکر است پمپ آب روستای چشمه بار که قرار بود سال آینده تهیه شود با پیگیری فرماندار و مساعدت مدیرکل ابفا استان، چند روز دیگر در روستا نصب خواهد شد و اهالی روستای چشمه بار شاهد مرتفع شدن مشکل چند ساله و مورد بهربرداری رسیدن آن خواهند بود .

مهندس ذوالقدر خاطر نشان شد با حل مشکلات در حوزه شرکت آبفاضلاب پس از ۳۰سال صدور پروانه ساخت در شهرک مسکونی کارمندان که جهت رفع موانع موجود از سالیان گذشته در شهرک مسکونی پونک برجای مانده بود ، بیش از ۱۵جلسه در حوزهای مختلف برگزار گردید که نهایتا منجر به صدور پروانه ساخت در شهرک مذکور گردید .

مهندس جزقاسمی مدیرکل ابفا استان زنجان به بررسی تک تک مشکلات و موانع در حوزه های شهری و روستایی اشاره کرد و افزود مساعدتهای لازم قانونی و حتی فراتر از قانون بابت حل مشکلات تامین آب شرب پایدار برای رفاه شهروندان با پیگیریهای فرماندار ابهر انجام شد .

درپایان مهندس حیدری شهردار ابهر ضمن تشکر از مهندس ذوالقدر فرماندار ابهر بابت پیگیری های موردی انجام شده در خصوص رفع موانع مختلف خدماتی در حوزه مسکن و همراهی و مساعدت ریاست و تک تک اعضای شورای اسلامی شهر ابهر در خصوص رفع موانع موجود از گذشته، جهت صدور پروانه ساخت در شهرک های مسکونی منطقه که چندین سال بلاتکلیف مانده بود اشاره داشت و افزود با تولید مسکن جدید در این شهرک ها شاهد تحولی بزرگ در توسعه شهری ابهر خواهیم بود .

شهردار ابهر خاطر نشان شد صدور پروانه ساخت در شهرک های مسکونی کارمندان پونک ، فرهنگیان صدرا ، کارگران گلریس از جانب شهرداری ابهر طبق صورتجلسات شهرداری با هیئت های تصفیه شرکت تعاونی مسکن بلامانع است و طبق قانون اخذ پاسخ استعلام مثبت از ادارات خدمات رسان آب و فاضلاب، برق, گاز و مخابرات به عهده متولیان شهرک ها ویا متقاضیان قطعات تفکیکی میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *