پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

جمعی از دانشجویان و طلاب شهرستان ابهر با هدف بیان مشکلات حمل و نقل این منطقه به علی اکبری، ریاست اداره کل راهداری و حمل و نقل استان زنجان نامه نوشتند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از کانال نبض ابهر، جمعی از دانشجویان و طلاب شهرستان ابهر با هدف بیان مشکلات حمل و نقلی این منطقه به علی اکبری، ریاست اداره کل راهداری و حمل و نقل استان زنجان نامه نوشتند.

متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم اداره کل راهداری و حمل و نقل استان زنجان

ریاست محترم اداره کل راهداری و حمل و نقل استان تهران

ریاست محترم دفتر راهداری و حمل و نقل پایانه غرب تهران

با سلام و احترام

با صلوات بر محمد وآل محمد به اطلاع جنابعالی می‌رساند اتوبوس‌های مسیر تهران به ابهر در ایام اخرهفته علی الخصوص ایام تعطیلات ( بین التعطیلی ) با افزایش مسافر، مسیر تهران به ابهر را تغییر داده و به جابه‌جایی مسافران استان‌های دیگر (تبریز، رشت و…) اقدام می‌نمایند، فلذا تعداد انبوهی از مسافران و شهروندان گرامی شهرستان ابهر که از قشر‌های مختلف هستند با مشکل حمل و نقل مواجه میشوند و همینطور بسته‌های میان وعده پذیرایی که پول آن بر روی بلیط از مسافران اخذ شده بین مسافران توزیع نمی‌شود.

البته جادارد همین جا از رانندگان با انصاف و خوش برخورد و خدوم تشکر نماییم که خالصانه با مشقت‌های فراوان به مسافران و شهروندان عزیز خدمت رسانی می‌کنند.

مشکل بعدی در مسیر رفت ابهر به تهران است که تعرفه‌های مسافربری کاملا مشخص و مکتوب نیست (اتوبوس VIP ومعمولی) درمسیر ابهر به قزوین، کرج، تهران وهمینطور نیز مشکل توزیع بسته‌های میان وعده پذیرایی در این مسیرهم صدق می‌کند؛ که شاید علت اصلی آن نبود نظارت باشد.

جمعیت دانشجویان و طلاب شهرستان ابهر انتظار دارند که جنابعالی برای تنویر افکار عمومی توضیحات و اقدامات آینده خود را بیان بفرمایید.

با تشکر جمعی از دانشجویان و طلاب شهرستان ابهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر