به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ فرمانده انتظامی ابهر گفت: ۲ سارق حرفه‌ای احشام در ابهر دستگیر و با اعترافات آن ها تعداد ۱۵ رأس دام سرقتی کشف شد.

سرهنگ مهدیخانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص سرقت احشام در ابهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران  قرار گرفت.

وی گفت: پس از انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌های علمی و تخصصی به عمل آمده سرانجام هویت ۲ نفر که اقدام به این سرقت کرده بودند به دست آمد و مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی  ابهر گفت: متهمان دستگیر شده که از بستگان مالباخته بودند، پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته به سرقت ۱۵ رأس دام و یک قلاده سگ اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ مهدیخانی احشام و سگ گله صحیح و سالم کشف و تحویل مالباخته شده است.

او می گوید: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

سرهنگ مهدیخانی در ادامه از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور خبر داد و گفت: مأموران انتظامی ابهر صبح دیروز یک دستگاه کامیون حامل چوب درخت جنگلی قاچاق را در مسیر روستای مرشون به ابهر توقیف کردند.

وی در ادامه افزود : مأموران در بازرسی از این کامیون ۵ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف و ضمن توقیف خودرو، یک قاچاقچی را دستگیر و با هماهنگی اداره منابع طبیعی شهرستان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ارزش محموله قاچاق توقیفی را ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی پیرامون فعالیت قاچاقچیان و مجرمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر