پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دار هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
photo11753287710
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: انتظار ما از پیمان‌کار انجام کار درست و با کیفیت است .

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ مهندس سعید بهاوری در جلسه عمرانی شهر ابهر با اشاره به اینکه شورا همواره نگاه ویژه‌ای به کارکنان شهرداری در بحث رفاهی داشته است، عنوان کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که کارکنان شهرداری از بابت رفاهی تامین باشند.

وی با بیان اینکه از موضوعاتی که مدیران نواحی باید با اهتمام پیگیر آن باشند بحث‌های خدماتی و ساخت و سازهای غیر مجاز است، تصریح کرد: اگر ساخت و ساز جدیدی و بدون مجوزی در تواحی صورت می‌گیرد باید به واحد حراست گزارش شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با توصیح اینکه به هیچ پیمانکاری بدهکار نیستیم، اذعان کرد: انتظار ما از پیمان‌کار انجام کار درست و با کیفیت است در راستای رضایتمندی شهروندان و حفظ بیت المال است

وی با بیان اینکه هم پروژه‌های جزئی و هم پروژه‌های کلان در سطح شهر داریم، تصریح کرد: استخر، پردیس سینمایی، جاده سلامت ابهر رود و سردرب ورودی، میدانگاه شریف آباد و زیدالکبیر، جاده سلامت شریف آباد و تکمیل پروژه ارغوان جز پروژه‌های مهم و ضروری شهر هستند که باید اهتمام جدی در راستای تکمیل آنها وجود داشته باشد..

مهندس بهاوری با بیان اینکه در بحث قلعه تپه تاکنون کاوش و حفاری صورت نگرفته است،اذعان کرد: در بحث میدان‌گاه شریف آباد نیز اولین درخواستی که داریم این است این پروژه باید حتما تا ماه محرم آماده شود.

وی با بیان اینکه به دنبال رقم خوردن اتفاقات خوب و پروژه‌های مورد نیاز در شهر هستیم، خاطر نشان کرد: همه ما باید دست به دست هم دهیم تا ابهری زیبا، توسعه یافته و آباد داشته باشیم و کارها و پروژه‌های عمرانی با کیفیت و سرعت پیش رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار