سعید بهاوری سخنگوی شورای اسلامی شهر ابهر : هیچ یک از اعضای شورا رای خود در عزل شهردار ابهر را پس نگرفته اند.
سعید بهاوری

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر ، سعید بهاوری سخنگوی شورای اسلامی شهر ابهر با تکذیب خبر پشیمانی و پس گرفتن رای عزل شهردار ابهر از سوی برخی از اعضای شورا گفت : طی روز های اخیر شایعه ای مبنی بر پس گرفتن رای دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر ابهر مطرح شد که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و هر شش نفر از اعضا که به عزل شهردار ابهر رای داده بود.

وی با تکذیب این شایعه به آن واکنش نشان دادند لذا مصوبه مذکور که پس از تصویب در شورا به فرمانداری و هیات تطبیق ارسال شده است ، پس از طی مراحل قانونی و تائید هیات تطبیق و فرمانداری شهرستان ابهر اجرایی خواهد شد .

سعید بهاوری در ادامه افزود : انتخاب شهردار جدید پس از تایید هیات تطبیق در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت و سکان شهرداری انشالله به فردی توانمند و کاربلد سپرده خواهد شد .

گفتنی است جلسه فوق العاده ای به دعوت رئیس شورای اسلامی شهر ابهر روز شنبه هفته گذشته در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد که طی آن پس از قرائت دستور جلسه، شهردار ابهر ، مطابق بند د تبصره ۴ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات شهرداران و نیز مطابق ماده ۵ آئین نامه اجرایی احراز تصدی سمت شهردار و هم چنین دستورالعمل نحوه احراز سکونت شهردار موضوع ماده ۵ مذکور، به علت عدم احراز سکونت خود در شهر ابهر با اکثریت آرا  ( ۶ رای ) از سمت خود برکنار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *