پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دار هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
photo11753287004
دکتر عباس رضا حیدری شهردار ابهر گفت: شهرداری و شورا پشتیبان کار و اقدامات مدیران نواحی در تمام امور است.

به گزارش کروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ، رضا حیدری در جلسه عمرانی شهر ابهر با اشاره به اینکه سال گذشته بالع بر ۱۲۰ پروژه کوچک و بزرگ تعریف، اجرا و نهایی شد،عنوان کرد: تمام پروزه‌های انجام شده است و دو پروژه استخر و سردرب در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه نهایت تلاش ما این است پروژه ‌ها با کیفیت عالی تحویل مردم شود، توضیح داد: در همین راستا سعی کردیم امسال نظارت‌ بر پروژه‌های عمرانی با دقت و وسواس بیشتری انجام شود که این موضوع تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا ۱۵ اردیبهشت درگیر یکسری از پروژه ‌های سال قبل بودیم،توضیح داد: با این حال ناکنون بالغ بر ۴۴ پروژه برآورد شده و بسیاری از آنها وارد سامانه شده است.

شهردار ابهر با بیان اینکه بیشترین دغدغه ما بحث پروژه های عمرانی شهر چه پروژه های نیمه تمام وچه پروژه های جدید علی الخصوص استخر ،ورودی شهر، اصلاح هندسی شهر، میادین نیمه کاره، امامزاده اسماعیل ع شناط، پسماند زباله و ضایعات و نخاله های ساختمانی روشنایی معابر و…. است، توضیح داد: با انجام برآورد هزینه ای پروژه ، روند اجرایی استخر وسایر پروژه ها ادامه دار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران نواحی در اصل شهردار ناحیه خود هستند، تصریح کرد: شهرداری و شورا پشتیبان کار و اقدامات مدیران نواحی در تمام امور است.

شهردار ابهربا توضیح اینکه مدیران نواحی همواره قبل و بعد از کار خود باید پایش ناحیه خود را انجام دهند، تاکید کرد: یکی از اهداف مدیریت شهری در تقسیم‌بندی شهر به نواحی مختلف و تعیین مدیر ناحیه کاستن از حجم مراجعات مردم به شهرداری‌ها و تسریع در روند کار آنهاست.

مهندس حیدری با تاکید بر اینکه مدیران نواحی تنها نباید درگیر روزمرگی شوند، بیان کرد: باید طوری کار کنیم که رضایت‌مندی مردم جلب شود و مردم نارضایتی از مدیربت شهری نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار