مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: شهردار ابهر با قطعی شدن رأی دیوان عدالت اداری می‌تواند به سمت خود برگردد و با بازگشت او شهردار فعلی خود به خود برکنار شده تلقی می‌شود.
76317

به گزارش گروه سایر رسانه های پایگاه خبری صبح ابهر ؛ سعید خلجی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علت برکناری «علیرضا عباس نیا» شهردار سابق ابهر از سوی اعضای شورا سکونت نداشتن او در محل خدمت بود که با تاییدیه هیأت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی مصوب و اجرا شد.

وی با بیان اینکه پس از این اتفاق شهردار سابق ابهر به دیوان عدالت اداری بابت نحوه صدور مصوبه و حکم آن اعتراض کرد، افزود: طبق رای صادره از سوی دیوان عدالت اداری این مصوبه رد شد اما این رای بدوی بوده و از طرف شخص ثالث و اعضای شورا قابل اعتراض است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه حکم صادر شده به اعضای شورای شهر ابلاغ شده است، افزود: این رای ۱۴ تیرماه صادر شده و فرصت اعتراض به این رای ۲۰ روز است.

خلجی با بیان اینکه در صورت قطعی شدن رای دیوان عدالت اداری، این رای اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: اگر رای قطعی شود، شورا ملزم به اجرای آن است که با اجرای آن شهردار فعلی خود به خود برکنار شده تلقی و شهردار قبلی می‌تواند به سمت خود برگردد.

علیرضا عباس نیا که پس از هشت ماه معطلی به عنوان شهردار ابهر انتخاب شده بود، سال گذشته به علت سکونت نداشتن در محل کار برکنار شد.

حالا پس از صدور حکم دیوان عدالت اداری اعضای شورا اعتراضی به این حکم نداشته و آن را پذیرفته‌اند و حتی برای برگزاری جلسه معارفه عباس نیا شهردار سابق اقدام کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *