14000522000019_Test_PhotoN

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر از خداحافظی فردین یوسفی از شورای شهر این شهر خبر داد و گفت: «روح‌اله دودانگه» نفر اول عضو علی‌البدل بود که جایگزین وی شد.

خدیجه نوروزی با اشاره به برخی اتفاقات به وجود آمده در شورای  شهر ابهر و با اظهار شرمندگی از مردم منطقه اظهار کرد:  شورای شهر ابهر بر این باور است که مشکلات باید در درون شورا حل و فصل شود،  امیدواریم شورایی باشیم که مورد توقع و انتظار همگان است.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به خداحافظی فردین یوسفی از شورای شهر گفت: روح‌الله دودانگه نفر اول عضو علی‌البدل در منتخب شورای ششم بود که جایگزین وی شدند.

وی در ادامه با اشاره به نیازمندی‌های شهر ابهر، تصریح کرد: با توجه به اهمیت جایگاه شهر ابهر به لحاظ صنعتی و کشاورزی و قرارگرفتن در جایگاه دومین شهر استان، این شهر با مشکلاتی درگیر است که امیدواریم با حمایت مسؤولین و پیگیری اعضای شورا بتوانیم بر این مسائل فائق آییم.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به محل تجمیع ضایعات در منطقه غرب حسین‌آباد این شهرستان، افزود: باید چاره‌ای اساسی از قبیل صدور مجوزهای لازم که مشکل بسیاری از مردم منطقه است اندیشید.

نوروزی با اشاره به زمین‌های قولنامه‌ای در شریف‌آباد شهرستان ابهر و مشکل صدور پروانه ساخت برای آنها، خاطرنشان کرد: نزدیک به سه دهه است که مردم شریف‌آباد در رابطه با قول‌نامه‌ای بودن زمین‌های این منطقه با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که امیدواریم با ورود دستگاه‌های قضایی ا مشکل مردم این منطقه حل و فصل شود.

وی در خصوص مشکل آب شرب شناط و افت شدید سطح آب‌های زیرزمینی در این منطقه، گفت: صدور مجوز برای شرکت‌های فولاد که نیاز به آب زیادی دارند، از دلایل بروز این مشکل است چرا که باید آب مورد نیاز آنها از محل آب تصفیه فاضلاب شهری تامین شود این در حالی است که  از آب شرب منطقه تامین می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *