فرماندار ابهر گفت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری از خبرنگاران درخواست داریم امید را به جامعه تزریق کنند تا مردم بدانند که کار انجام می‌شود، مسئولین نیز باید تمام تلاش خود را جهت پیشرفت شهر و کشور خود به کار ببندد. 
IMG_20230809_002442_184

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ، در جلسه‌ای که به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه برگزار شد، احمد ذوالقدر فرماندار ابهر گفت: باعث خوشحالی و مسرت است که امروز در محضر اصحاب رسانه هستیم و از حضورشان بهره می‌بریم و از اعضای شورای اسلامی، شهردار و همکارانم در فرمانداری بابت تشکیل این جلسه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه فضای جلسه حسینی شد و در ایام ماه محرم قرار داریم، گفت: همه واقف هستیم که هنگام ظهور حضرت بقیة‌الله (عج)، ایشان خود را با امام حسین (ع) معرفی خواهند کرد.

احمد ذوالقدر با اشاره به اینکه در راهپیمایی اربعین حسینی علیرغم تحریم خبری که در کل دنیا وجود دارد، گفت: این خبرنگاران هستند که این حرکت بزرگ را به کل جهان معرفی می‌کنند و با نیت خالص این راهپیمایی عظیم را نشان می‌دهند.

فرماندار ابهر در خصوص مشکلات اشتغال و مسکن خبرنگاران گفت: مشکلات کشوری است و دست ما نیست ولی الان بحث بیمه خبرنگاران شروع شده که نشان از اهمیت این بزرگواران است و ما تلاش خود را انجام می دهیم و در خدمت اصحاب بزرگوار رسانه هستیم.

وی افزود: فرمانداری ابهر به صورت جدی در ادارات شهرستان نظارت انجام می‌دهد و روابط عمومی فرمانداری ابهر مکلف است خبرنگاران را در همه جلسات دعوت کند ولی از خبرنگاران می‌خواهیم در جلساتی که حضور پیدا می‌کنند حتما خروجی نیز وجود داشته باشد.

وی افزود: در خصوص کارخانه‌های فولادی که در هفته دولت افتتاح خواهد شد با اعتبار ۳۲۰ میلیارد در حال ساخت است از پساب فاضلاب استفاده خواهد شد.

فرماندار ابهر تصریح کرد: از دستگاه‌های دولتی خواستیم که کلیه اقداماتی که در هفته دولت انجام خواهند داد را رسانه‌ای کنند.

وی افزود: شورای شهر ابهر با همت شهرداری ابهر طی این دوسال اخیر پروژه‌های بسیار خوبی را آغاز کرده است و مردم شاهد این پیشرفت‌ها خواهند بود.

احمد ذوالقدر تصریح کرد: الحمدالله واحد‌های صنعتی را پیگیر هستیم یکی پس از دیگری بعد از چند سال تعطیلی به چرخه تولید برگردند.

در پایان این مراسم به همت فرماندار شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر به رسم یادبود از خبرنگاران شهرستان ابهر با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *