پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
دکتر منصور علیمردانی
نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت وفاق ملی، قرار نیست تمام مسئولان جابه‌جا شوند، گفت: احساس می‌کنم برخی مسئولین از ماندنشان ناامیدند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از پانا ؛ منصور علیمردانی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خرمدره گفت: برای کل شهرستان خرمدره 49 میلیارد تومان در سازمان برنامه و بودجه تخصیص بودجه صورت گرفته که از مدیران انتظار داریم هر مسئول در حوزه کاری خود به مسئولیتش عملکرد خوب داشته باشد کما اینکه همه شاهد هستند 3 نفر از کابینه دولت شهید رئیسی در دولت جدید به کار خود ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: در دولت وفاق ملی، قرار نیست همه مسئولین عوض شوند؛ چرا مسئولی که کارش را درست انجام می‌دهد، عوض شود؟

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه احساس می‌کنم بعضی‌ها از ماندنشان ناامید هستند و انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارند، گفت: تا به حال از هیچ مدیرکلی برای تغییر هیچ مسئولی درخواستی نداشته‌ام.

علیمردانی با بیان اینکه 30 درصد بودجه‌های این منطقه، استانی و مابقی ملی است، اظهار کرد: دوستان در حوزه ورزش، دغدغه‌هایی داشتند و بنده هم این موضوعات را در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم مطرح کردم و قول اجرای اقدامات مناسب برای قلعه حسینیه و زمین چمن شهید خرمی و هیات‌های مختلف داده شده است.

با ارتقای فرهنگ، جایگاه علمی و ورزش به مبارزه با مواد مخدر برویم

علیمردانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات مصرف مواد مخدر گفت: سالیان سال است برای مبارزه با توزیع مواد مخدر، هزاران میلیارد تومان هزینه کردیم و هزاران شهید دادیم ولی توفیق آنچنانی برایش پیدا نکردیم.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری برای مبارزه با مصرف مواد مخدر باید صورت گیرد اما به صورت درست، این چیزی است که جز با ارتقای فرهنگ، ورزش و جایگاه علمی نمی‌توان به‌ آن دست یافت.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس از جمع فرهیخته و مسئول شهرستان خواست تا با همکاری هم و سرمایه‌گذاری درست، شرایطی مهیا شود تا کسی به سراغ مصرف مواد مخدر نرود و سلامت جامعه ارتقا یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *