قیچی کردن یک دستگاه تریلر ابهر- خدابنده تردد خودروها در این جاده را دچار مشکل کرده و بارش سنگین برف در جاده های این استان جریان دارد.

به گزارش گروه اجتماعی صبح ابهر جواد یوسفی گفت : عوامل راهداری در صدد رفع مشکل ترافیک بوجود آمده در مسیرهای بیان شده هستند.

به گفته وی، در حال حاضر تردد بدون زنجیر چرخ در جاده ابهر – خدابنده امکان پذیر نیست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف سنگین در آزاد راه زنجان – قزوین، جاده ترانزیت این مسیر، زنجان – بیجار، خدابنده – همدان، زنجان – دندی، ابهر – خدابنده و زنجان – طارم جریان دارد.

یوسفی تاکید کرد: در حال حاضر 100 دستگاه از ماشین آلات راهداری این استان در حال برف روبی و نمک پاشی در جاده های استان هستند و تاکنون هیچ محور مسدود شده ناشی از برف نداریم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از همه مسیرهای استان زنجان خودروهای خود را مجهز به چراغ های مه شکن کنند و برای تردد احتیاط و صبوری بیشتری نسبت به روزهای عادی داشته باشند.

یوسفی افزود: رانندگان عبوری از جاده های ارتباطی استان خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی، گرمایشی و زنجیرچرخ مجهز کنند.

وی از رانندگان خواست، نسبت به رعایت فا صله طولی و داشتن سرعت مطمئنه جدیت داشته باشند تا شاهد سوانح جاده ای نباشیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: همه راهدارخانه های این استان زنجان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری، در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.

یوسفی اضافه کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان زنجان با سامانه 1816 در تماس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *