با پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، منصور علمیردانی به عنوان نماینده منتخب این حوزه وارد مجلس شد.
83054

نتایج انتخابات در برخی حوزه‌های استان زنجان مشخص شد و ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان نتایج انتخابات استان زنجان را اعلام کرد.

وی گفت: در حوزه زنجان و طارم مصطفی طاهری با بیش از 44 هزار رأی به عنوان نفر اول به مجلس راه پیدا کرد و نبی‌الله‌ محمدی و محمد اسماعیلی به مرحله دوم راه‌ پیدا کردند ‌که البته کل صندوق‌ها به شمارش نرسیده و برخی صندوق‌های اندک باقی مانده است.

رفیعی به آخرین وضعیت حوزه انتخابیه استان یعنی حوزه ابهر خرمدره و سلطانیه اشاره کرد و گفت: منصور علیمردانی با کسب 23 هزار و 864 رأی یعنی با به دست آوردن 31 درصد آرا راهی بهارستان شد.

photo10107821538

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در حوزه ماهنشان و ایجرود سید جمال موسوی با کسب 52 درصد آرا راهی بهارستان شد.

وی ادامه داد: در حوزه خدابنده منتخبی در این مرحله به خاطر عدم کسب 20 درصد آرا مشخص نشد و انتخابات به دور دوم کشید. سعید رفیعی با 16 هزار و 949 رای و احمد بیگدلی با 14 و 455 رأی به مرحله دوم راه پیدا کردند.

وی در پایان به میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: تقریبا میزان مشارکت استان همانند مجلس یازدهم شد و میزان مشارکت بیش از 48 درصد شد ولی فعلا اندک صندوق‌هایی باقی مانده و باید بعد از شمارش کل آرا، میزان دقیق مشارکت را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *