پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایرنا ، وجیه الله نوروزی روز پنجشنبه در جمع شماری از بسیجیان شهرستان ابهر با گرامیداشت هفته بسیج، ابراز کرد: بسیجیان در تمام عرصه های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور فعال داشته و موفقیت های بسیاری برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

فرماندار ابهر تنها راه پیشرفت و توسعه کشور را در گرو رشد تفکر بسیجی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در تمام رده های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور نیاز به بسیجیان مخلص و نخبه دارد.

وجیه الله نوروزی یادآور شد: ابتکار تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) از برکت های نظام مقدس اسلامی است که سایر کشورهای جهان نیز به تاسی از این شجره طیبه راه نجات از مشکلات خود را در آن یافته اند.

وی با اشاره به مسائل اخیر در کشور، تاکید کرد: در روزهایی که چشم امید دشمنان به آشوبگران در داخل کشور بود، مردم با درایت شهرستان ابهر با حفظ آرامش خود دشمن را مایوس کردند.
فرماندار ابهر تصریح کرد: دشمن این برنامه را برای انتخابات پیش رو پشتیبانی کرد که با دستپاچگی وارد عمل شد ولی باز هم مثل گذشته از رهبری فرزانه انقلاب و ملت باشعور ایران و بسیجیان آگاه و بصیر سیلی سختی خورد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: ابهر نزدیک به ۴۰۰ شهید، ۸۵۰ جانباز، ۱۰۰آزاده و در مجموع ایثارگران شهرستان ابهر که در هشت سال دفاع مقدس شرکت کرده اند بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر بودند که افتخاری برای شهرستان ابهر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر