نائب رئیس کمیسیون اصل نود و نماینده مردم ابهر خرمدره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه آمریکا ظاهر زیبایی برای خود درست می‌کند اما در واقع باطن آن همین اسرائیل است، گفت: امروز جنایات اسرائیل را محکوم می‌کنیم و باید پاسخ درخور و شایسته‌ای به این جنایات داده شود.
دکتر حسن شجاعی

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از خانه ملت ، حجت الاسلام حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم ابهر خرمدره و سلطانیه در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت در محکومیت رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعدانی و کشتار بیش از صدها  نفر از مردم بی گناه غزه، گفت: اسرائیل ماهیت جنایت پیشه و خونریز خود را با  حمله به بیمارستان غزه و کشتار وسیع مردم بی‌گناه و غیرنظامی فلسطین مجدداً نشان داد.

نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه  در مجلس شورای اسلامی مسلمانان و آزادگان جهان باید متحد باشند، چهره اسرائیل برای چندمین بار برای جهانیان آشکار شده است ، امروز اسرائیل را باطن غرب می‌دانیم، آمریکا ظاهر زیبایی برای خود درست می‌کند اما در واقع باطن آن همین اسرائیل است.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: ما  جنایت اسرائیل  را محکوم می‌کنیم و باید پاسخ درخور و شایسته ای به این جنایات داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *