پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دار هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
33383
دکتر مصطفی محمدی رییس بیمارستان الغدیر شهرستان ابهر با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر دکتر مصطفی محمدی رییس بیمارستان الغدیر شهرستان ابهر با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
« ن والقلم و ما یسطرون»

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و «روز خبرنگار» فرصت مغتنم و ارزشمندی برای تبیین اهمیت و جایگاه فاخر اصحاب رسانه و خبرنگاران و تقدیر و تشکر از زحمات،تلاش ها و مجاهدت های صادقانه و خالصانه و نقش‌آفرینی‌ موثر و سازنده آنهاست .

رسانه ها با پرداختن به امر مهم،حساس و خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی، نقشی بی بدیل در ارتقای فرهنگ عمومی، ترویج شعار نشاط آفرین ما می توانیم، توسعه فراگیر و متوازن کشور و ارتقای رفاه و آرامش مردم و عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران دارند .

هیچ حرکت،فعالیت و خدمتی بدون قلم هنرمندانه اصحاب فهیم رسانه در افکار و اذهان ملت ها باقی نمی ماند و به یک فرهنگ تحول آفرین و جریان عمومی جاری و تحول آفرین و فرهنگ قدرتمند توسعه و تحول تبدیل نمی شود .

رسانه ها با تکیه بر حرفه ای گری و اصل صحت،سرعت،دقت و امانتداری در تولید و مخابره خبر، تولید و انتشار محتوای فاخر، مفید،امیدبخش، انگیزاننده و چند رسانه ای با رویکرد خلاقانه و نو آورانه، روایت‌گری هوشمندانه،درست و به تعبیر مقام معظم رهبری «جهاد تبیین» به معنی واقعه کلمه مانع سیاه نمایی، روایتگری نادرست،وارونه جلوه دادن حقایق و تبلیغات مغرضانه می شوند .
رسانه های در تراز جمهوری اسلامی با معرفت و بصیرت عمیق و ترویج فرهنگ شایسته سالاری در سیستم مدیریتی و تبیین و ترویج عملکرد دستگاه های اجرایی با محوریت اجتماعی و رویدادهای موثر در زندگی مردم و رفاه عمومی موجب اعتماد سازی و کسب سرمایه اجتماعی برای برداشتن گام های بلند و استوار شده و با انسجام بخشی،وحدت آفرینی و همدلی، نقشه های دشمنان خبیث را خنثی می کنند .
اصحاب هنرمند و مجرب رسانه با انتقال همزمان درخواست ها و مطالبات به حق مردم به مسئولین به عنوان «صدای بلند و رسای مردم» از یک طرف و روشنگری و انتشار به موقع و صحیح فعالیت ها،خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در کشور از طرف دیگر، نسیم دل انگیز اعتماد،امید و شور و نشاط را در فضای عمومی جامعه و زندگی مردم جاری و برقرار می کنند .
این رسانه ها به عنوان یاران و همکاران اطمینان بخش، همراهان صمیمی و پشتیبان همیشگی برای مدیران توانمند و جهادی عمل می کنند و با شبکه سازی و ایجاد همگرایی و هم افزایی و تمرکز منابع و ظرفیت ها، سرعت رسیدن به اهداف بلند تحول و توسعه را بیش از پیش تسهیل و تسریع می کنند .

با یاد آوری حمایت های بی دریغتان در ایام بسیار سخت و نفس گیر شیوع بیماری مرگبار کرونا و نقش آفرینی تحسین برانگیز تان در این مقطع بسیار حساس،تاریخی، پر افتخار، درخشان و پر حماسه مدافعان فداکار سلامت، نام، یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی داشته، فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را به همه شما خبرنگاران عزیز و فهیم، اصحاب ارجمند رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات شهرستان ابهر تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوار هستم با تعامل و همکاری بیش از پیش همه موانع و محدودیت های فراروی توسعه این بیمارستان را برداریم و با توسعه کمی و کیفی بخش ها،خدمات و فعالیت ها ، شایسته ترین خدمات را به مردم شریف، نجیب و فهیم این منطقه مستعد و پر ظرفیت ارایه کنیم . عزت، سربلندی، سلامتی و توفیقات روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
دکتر مصطفی محمدی
رئیس بیمارستان الغدیر شهرستان ابهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار