پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دار هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
shahid-raeesi-010
عباس رضا حیدری شهردار ابهر بهمراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر، شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراهشان را تسلیت گفتند

✍متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

▫️شهادت خادم الرضا رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شر قی و سرگرد فنی شهید بهروز قدیمی و همراهانشان باعث اندوه فراوان شد و قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرد.

▫️آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران در تمام دوران مسیر خدمتشان، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر به مردم شریف ایران خدمت کرد و به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شدند.

▫️رئیس محبوب جمهوری اسلامی ایران که در دهه‌های اخیر جزو خدوم‌ترین و بی‌ریاترین مسؤولان کشور بودند و سال‌ها در جوار حرم امام هشتم خدمت‌رسانی کردند، در سالروز میلاد ایشان به ملکوت اعلی پیوستند، بدون شک این ضایعه دردناک فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و این داغی است که به آسانی التیام نمی‌یابد‌.

▫️اینجانبان شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله عالی)، خانواده محترم و نیز ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماییم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

▫️همچنین مراتب تاثر خود را در پی شهادت زنده ‌یاد امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و سرگردفنی شهید بهروز قدیمی از خطه ابهرورد که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌داریم و این واقعه‌ی تلخ را به خانواده این عزیزان و ملت عزیز ایران تسلیت عرض می‌کنیم.»

عباس رضا حیدری شهردار ابهر
سعید بهاوری رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار