دکتر منصور علیمردانی منتخب مردم ابهر خرمدره و سلطانیه از حسن اعتماد و انتخاب وی پیامی صادر کردند
mansour-alimardani

مردم شریف و فهیم شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه

با سلام و احترام
حضور پرشور و شعور شما در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار این دیار رقم زد و بار دیگر وفاداری و قدرشناسی شمابزرگواران را به نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن ابراز قدردانی و تشکر صمیمانه از اعتماد و انتخابتان، که بنده را به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی برگزیدید، امید دارم که با تمام توان و وجود در جهت پیشرفت و توسعه شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه و پیگیری رفع مشکلات و معضلات مردم شریف این منطقه تلاش نمایم.

همچنین از عوامل خدوم و زحمتکش برگزار کننده انتخابات، اعم از اعضای هیئت نظارت، ناظرین و بازرسان، نیروهای انتظامی و امنیتی و کلیه دست اندرکاران که در برپایی این انتخابات باشکوه نقش آفرینی نمودند، تقدیر و تشکر می نمایم.

از صمیم قلب قدردان همراهی و تلاش بی وقفه ستاد انتخاباتی خود، اعم از مسئولین ستاد، رابطین، فعالان سیاسی و اجتماعی، جوانان و اقشار مختلف مردم که در طول ایام تبلیغات و انتخابات با شور و اشتیاق و تعهدی مثال زدنی، یار و یاور من بودند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم در سایه الطاف الهی و با اتکا به همدلی و همراهی شما مردم شریف، بتوانیم در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه گام های موثری برداریم.

با احترام
منصور علیمردانی
منتخب مردم شریف شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
12 اسفند 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *