107 نفر در انتخاب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه های ابهر ،خرمدره،سلطانیه پیش ثبت نام شدند
احمد ذوالقدر فرماندار ابهر

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر و رئیس حوزه انتخابات شهرستان های ابهر،خرمدره،و سلطانیه گفت: تا پایان ساعات پیش ثبت نام انتخاب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه های ابهر ،خرمدره،سلطانیه 107نفرموفق به پیش ثبت نام شدند.

وی با بیان اینکه از این افراد 16درصد از بانوان با تعداد ۱۷نفر و ۸۴درصد به تعداد ۹۰نفر آقایان می باشند، گفت: از بین ثبت نام کنندگان ۶۴ درصد دارای تحصیلات ارشد با تعداد ۶۸ نفر، دکتری با ۲۱درصد به تعداد ۲۲نفر، کارشناسی ۹درصد به تعداد ۱۰نفر،حوزوی ۵ درصد به تعداد ۵ نفر
وکاردانی۲درصدبه تعداد ۲نفر هستند.

احمد ذوالقدر افزود: ترکیب سنی پیش نام‌کنندگان به تفکیک 30 الی35ساله 17درصد، 35الی 40ساله 17درصد، 40الی45ساله21درصد، 45الی50ساله 15درصد، 50الی55ساله 13درصد، 55الی60ساله 15درصد،60الی65ساله22درصدهستند.

فرماندار ابهر تصریح کرد: که از این افراد 16درصد پیش ثبت نام کنندگان دارای سوابق ایثارگری و 84درصد فاقد سوابق ایثارگری هستند.

وی گفت: هیچکدام از پیش ثبت نام کنندگان مشمول ماده 29نیستند.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان های ابهر،خرمدره،سلطانیه با اعلام تشکیل کمیته اجرایی انتخابات بیان کرد: با همکاری هیئت نظارت بر انتخابات به حول قوه الهی سالم‌ترین انتخابات را برگزار خواهیم کرد و به عوامل کمیته اجرایی انتخابات تاکید نمودم بدون ذره ای جانبداری از شخص ،گروه و یا جریانی و با نیت کامل امانتداری به وظایف محوله خود عمل نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *