با توجه به بازگشایی پارک ها و بوستانها این روزها پای موتورسیکلت‌ها نیز در پارک‎های شهر بخصوص پارک پردیس باز شده است و امنیت را زیر چرخ‌های خود له کرده و آرامش و آسایش را از شهروندان سلب کرده‎اند.

در زندگی امروزی گذراندن ساعاتی همراه خانواده در پارک‌ها سبب آرامش و آسایش افراد است تا خانواده‌ها از اوقات فراغت بهره خوبی را ببرند به خصوص در روز های خوش آب و هوای بهاری که شهروندان تمایل بیشتری دارند ساعاتی از روز را دور هم در یک فضای آرام به تفریح بگذرانند.

pic1

پارک‌ها و فضای سبز شهری بهترین مکان برای پاسخ به این نیاز شهروندان است، اما مدت‌ها است که با وجود ممانعت از ورود موتور سیکلت ها باز شاهد حضور موتور سواران هستیم که همانا نادیده گرفتن حقوق شهروندان و زیر پا گذاشتن قانون است.

مردم از حضور بی موقع موتورسوارها به پارک‌ها بسیار گلایه دارند و اظهار می‌دارند که هر بار اعتراض کرده‌اند نتیجه‌ای نگرفته‌اند.

حال باید این سوال را پرسید که چرا با توجه به اینکه قانون منع ورود موتور سواران در پارک ها و بوستان ها وجود دارد، هیچ یک از مسوولین شهری و انتظامی در اجرای این موضوع کوشا نیستند؟

pic2

وجود مکانی با ارامش و همراه با منیت برای مردم حیاتی بوده و بایستی با قانون شکنان و متخلفین برخورد جدی صورت گیرد.!!

ورود موتور سواران به پارک ها تهدیدی جدی برای خانواده ها بخصوص کودکان می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل پاسخگو چه کسانی خواهند بود!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *