پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت وفاق ملی، قرار نیست تمام مسئولان جابه‌جا شوند، گفت: احساس می‌کنم برخی مسئولین از ماندنشان ناامیدند.
آرشیو
اخبار دسته بندی: فرهنگی هنری
حجت‌الاسلام سعید مرادپور امام جمعه ابهر گفت: حضور رهبر معظم انقلاب، مردم و مسئولان در جمعه نصر و نماز جمعه خود وعده صادق ۳ بود.
استیل یکی از پرکاربردترین مواد در صنایع مختلف است که به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، قابلیت شکل‌پذیری و دوام، مورد توجه بسیاری از صنعتگران قرار گرفته است. در این مقاله به تفاوت‌های بین ورق استیل و لوله استیل پرداخته و کاربردهای هر یک را در صنایع مختلف
چشمه علی بلاغی در شهرستان ابهر و در نزدیکی روستایی به همین نام و در جاده ابهر به قیدار قرار دارد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درباره حوادث اخیر لبنان تأکید کردند: همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.
استفاده از عینک‌های نامناسب می‌تواند تاثیرات مخربی بر سلامت چشم‌ها و حتی وضعیت کلی بدن داشته باشد. در ابتدا، ممکن است این تاثیرات نامحسوس به نظر برسند، اما با گذشت زمان و استفاده مداوم، مشکلات جدی‌ای به وجود می‌آیند که می‌توانند کیفیت زندگی فرد را به شدت تحت تأثیر