به گزارش پایگاه خبر صبح ابهر به نقل از ایسنا ؛ محمدرضا ذوالقدری‌ها شهردار ابهر عنوان کرد: عملیات پیاده‌روسازی در راستای رفاه و آسایش شهروندان و ارتقای کیفیت معابر، مناسب‌سازی و استانداردسازی پیاده‌روها اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از آنجا که پیاده‌روهای شهر می‌تواند نقش اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا کند، شهرداری بر افزایش سطح نوسازی معابر عمومی تاکید فراوان دارد.

شهردار ابهر از اجرای عملیات بیش از 4000 مترمربع کف‌سازی و پیاده‌رو سازی در معابر عمومی و اصلی شهر در سطح نواحی پنج‌گانه خبر داد و گفت: این اقدام با هدف بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان اجرایی شده و هم‌اکنون نیز در دست اقدام است.

این مسئول با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد پروژه پیاده‌روسازی معابر عمومی، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۳۰۰ مترمربع در سطح ناحیه ۲ حسین آباد، ۵۰۰ متر در ناحیه ۳ شناط، ۹۰۰ مترمربع در ناحیه یک شریف‌آباد اجرایی شده و در ناحیه مرکزی نیز عقد قرارداد با پیمانکار به اتمام رسیده و به زودی اجرایی خواهد شد.

محمدرضا ذوالقدریها با تاکید بر حجم گسترده عملیات پیاده‌روسازی، تصریح کرد: معابر مشمول این طرح شامل بلوار شهید دکتر بهشتی شناط، بلوار شریعتی حسین‌آباد و بلوار امام علی (ع)، بلوار طالقانی شمالی و طالقانی جنوبی، نواب شرقی و خیابان شهید رجایی شریف‌آباد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *