خدابخش مرادی نافچی گفت : به روند ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای ثبت نام و اجرای انتخابات صحیح و قانونی و کامل در استان زنجان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ۸ فرمانداری استان و بخشداری های مستقل ۱۰ گانه آمادگی لازم برای ثبت نام کاندیداها را دارند،اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در ۴ حوزه انتخاباتی زنجان، حوزه انتخاباتی ابهر ، حوزه انتخاباتی ماهنشان، حوزه انتخاباتی خدابنده صورت می گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: تمهیدات لازم در چهار مرکز اصلی و فرمانداری ها پیش بینی شده است و مشکلی برای ثبت نام وجود ندارد.

مرادی نافچی با بیان اینکه آموزش لازم برای افرادی که امر ثبت نام را انجام خواهند داد، انجام شده است، گفت: باید ثبت نام کنندگان از کاندیداها اشرافیت لازم به مفاد قانونی را داشته باشند که در این میان آموزش های لازم ۱۲ ساعته انجام گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه افرادی که شایستگی لازم برای حضور در انتخابات را دارند وارد عرصه شوند، یاد آورشد: این استان نخبگان و شایستگان توانمند و خوبی  دارد و برای حضور مشارکتی  مردم در پای صندوق های رای  وارد عرصه انتخاباتی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *