پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

169428774

طبق آخرین رنگ‌بندی اعلامی از سوی نرم افزار ماسک، رنگ کرونایی شهرستان ابهر، قرمز است.

با توجه به همین موضوع در مصاحبه با دکتر کوروش شعبانی رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر, درخواست کردند مردم با رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از ماسک و در تزریق دز سوم واکسن کرونا به خروج منطقه از این وضعیت کمک کنند.

دکتر شعبانی در ادامه گفت : طی روزهای اخیر افزایش 48 برابری pcr مثبت و رشد چهار تا پنج برابری بستری‌ها در ابهر را شاهد هستیم هستیم.

وی ادامه داد : با توجه به شرایط موجود، متاسفانه رعایت پروتکل‌ها در ابهر به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است و تا به امروز 30 درصد مردم ابهر دز سوم کرونا را تزریق کرده‌اند که از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با کرونا تزریق دز سوم آن است.

در پی قرمز شدن وضعیت ابهر، جلسه اضطراری ستاد کرونا ظهر امروز در محل فرمانداری ابهر برگزار شد و طبق مصوبات آن برای پیشگیری از شیوع این ویروس در ادارات نسبت به جدیت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کارکنان ادارات که مشکوک و یا پی‌.سی‌.آر مثبت دارند باید به مدت پنج روز قرنطینه شوند.

در این جلسه مقرر شد باشگاه‌ها، استخرها و اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و  تالارهای پذیرایی تعطیل و رستوران‌ها نیز فقط غذای بیرون‌بر سرویس‌دهی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر