به گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایسنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ظهر امروز در مراسم معارفه سرکار خانم آیسان صادقی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، اظهار کرد: این اداره در ابهر مدتی بود که به صورت سرپرستی هدایت می‌شد.

فاطمه کرباسی با بیان این‌ که یکی از سیاست‌های اصلی استان در انتخاب مدیران که همواره مورد تاکید نماینده عالی دولت در استان زنجان نیز قرار دارد انتخاب مدیران بومی برای دستگاه‌های اجرایی است، بیان کرد: در انتخاب مدیر برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر نیز به این مقوله مهم توجه شده است.

فاطمه کرباسی با اشاره به این‌که یکی دیگر از موضوعاتی که در این زمینه مدنظر قرار دارد انتخاب مدیران از بدنه دستگاه‌های اجرایی با در نظرگیری صلاحیت‌های لازم است، ادامه داد: رئیس جدید اداره ارشاد ابهر نیز پس از تایید صلاحیت‌های لازم و گذراندن دوران سرپرستی به این سمت انتخاب شد.

تعیین رئیس برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر یکی از مطالبات اولویت‌دار اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ابهر برای ساماندهی این امور در شهرستان بود که بارها در سفرهای شهرستانی استاندار زنجان نیز مورد تاکید ابهری‌ها قرار می‌گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *