پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دار هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر محمدرضا ذوالقدری‌ها در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دفن پسماندهای کرونایی در جایگاه زباله این شهر، اظهار کرد: این زباله‌ها در بیمارستان، بی‌خطرسازی شده و سپس به جایگاه زباله منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: پسماندهای بیمارستانی پس از انتقال به جایگاه زباله به صورت ویژه دفن بهداشتی شده که پسماندهای کرونایی از این قاعده مستثنی نیست.

این مسئول با بیان اینکه تأمین استانداردهای حفاظتی و رعایت اصول بهداشتی برای نیروهای خدمات شهری، مهم‌ترین وظیفه و دغدغه اصلی ما در مدیریت شهری است، افزود: پاکبانان زحمت‌کش شهرداری روزانه ۸۵ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌کنند.

ذوالقدریها تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری خدوم‌ترین و مظلوم‌ترین نیروها برای مقابله با ویروس کرونا هستند که در این روزها بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می‌کنند و یک روز هم تعطیل نبوده‌اند.

شهردار ابهر با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان برای مدیریت صحیح زباله، اظهار کرد: برای رفع مشکل بهداشتی محله‌ها به‌ویژه در این روزها از شهروندان انتظار داریم زباله‌ها را رأس ساعت ۲۱ بیرون بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم ماسک‌ها و دستکش‌های یک‌بار مصرف خود را درون نایلون سر بسته گذاشته و از رها کردن آن در کوچه و خیابان بپرهیزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار