پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش روابط عمومی شهرداری ابهر محمدرضا ذوالقدری‌ها در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرداری ابهر با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهرداری ابهر همچون سال‌های قبل همزمان با هفته دولت، پروژه‌های مختلفی را افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد کرد.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری ابهر در این ایام، تصریح کرد: از مهم‌ترین پروژه‌ها که جزو مطالبات مردم این شهر نیز بود، می‌توان به افتتاح فاز دوم بازطراحی و ساماندهی پارک پردیس و نیز افتتاح سه پارک محله‌ای در حسین‌آباد و شهرک گلسار اشاره کرد.

این مسئول از کلنگ‌زنی سه پروژه مهم در این ایام نیز خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل کلنگ‌زنی استخر سرپوشیده، ساختمان اداری – تجاری و بهداشتی شریف‌آباد و ساختمان خدماتی – اداری خیابان ۱۷ شهریور است.

شهردار ابهر با بیان اینکه بازطراحی پارک پردیس یکی از پروژه‌هایی است که از سال‌های قبل آغاز شده است، ادامه داد: فاز اول این پروژه در سال ۹۷ به بهره برداری رسید و فاز دوم نیز از سال گذشته آغاز و امسال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اهمیت این پارک‌ها و فضای تفریحی برای شهروندان ابهری و نیز مطالبات آن‌ها در این زمینه، عنوان کرد: استقبال خوبی از ساماندهی فاز نخست این پروژه توسط شهروندان به عمل آمد.

ذوالقدریها با بیان اینکه فاز دوم پروژه، قسمت غربی پارک پردیس را شامل می‌شود، یادآور شد: فضایی که در این فاز زیر عملیات عمرانی رفته، نزدیک به ۲.۵ هکتار است که شامل ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ، آمفی‌تئاتر با ظرفیت بیش از ۱۵۰ نفر، زمین‌های بازی، بسکتبال، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و احیای فضای سبز است.

این مسئول با اشاره به اینکه احداث استخر سرپوشیده، از دیگر مطالبات شهروندان ابهری از شهرداری بود که هم‌زمان با هفته دولت این پروژه در خیابان طالقانی شمالی و در ناحیه شناط کلنگ‌زنی خواهد شد، بیان کرد: این پروژه دارای زمینی به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع است که برای آغاز عملیات اجرایی آن ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال‌جاری در نظر گرفته شده که امیدواریم با همراهی خیرین و یا جذب سرمایه‌گذاران در کوتاه‌ترین زمان، اجرا و به بهره‌برداری برسد.

شهردار ابهر با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان اداری – تجاری و بهداشتی شریف‌آباد با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در میدان مرکزی این ناحیه، ابراز کرد: پیمانکار این پروژه نیز جذب شده و بلافاصله پس از کلنگ‌زنی، آغاز به کار خواهد کرد.

ذوالقدری‌ها با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان اداری – خدماتی خیابان ۱۷ شهریور، متذکر شد: این ساختمان دو منظور بوده و هم به عنوان یک ساختمان اداری و هم به عنوان ایستگاه آتش‌نشانی از آن استفاده خواهد شد.

وی، اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه را بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: ۴۵۰ میلیون تومان از این اعتبار از طریق اعتبارات ملی و ۴۰۰ میلیون تومان دیگر نیز از منابع داخلی شهرداری بوده که در زمین ایستگاه سابق آتش‌نشانی عملیات آن اجرایی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر