به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ آیین تودیع و معارفه فرمانداران قبلی و جدید ابهر شامگاه دوشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، امام جمعه ابهر و مدیران و مسوولان شهرستانی در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر برگزار شد و امیر رفیعی به عنوان سرپرست فرمانداری ابهر معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در این مراسم در سخنانی شرط مدیریت را آگاهی و اشرافیت لازم به حوزه مسئولیت، ماموریت و حوزه سازمانی عنوان کرد و گفت: کسی که آگاهی لازم از حوزه مسئولیت خود ندارد نباید مسئولیتی بپذیرد.

خدابخش مرادی نافچی با بیان اینکه دشمنان هر روز به بهانه‌های مختلف در تلاش برای به حاشیه بردن خدمات نظام هستند، تاکید کرد: بهترین راهکار مبارزه با این حاشیه‌سازی‌ها خدمت بیشتر به مردم است.

امام جمعه ابهر نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنند فضای خدمت به مردم و کار و تلاش در کشور فراهم شود، گفت: مردم به این دولت امید بسته‌اند اما نباید امید واهی به مردم داد بلکه باید آنها را با منابع و مشکلات پیش روی کشور آشنا کرد.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور با بیان اینکه شایسته‌سالاری باید در انتخاب مدیران مورد توجه جدی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: وجود افراد شایسته در راس امور از ایجاد فساد جلوگیری کرده و گامی رو به جلو در حل مشکلات است.

در این مراسم امیر رفیعی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی و از خدمات وجیه‌الله نوروزی فرماندار قبلی ابهر قدردانی شد.

گفتنی است امیر رفیعی پیش از این مسوولیت معاونت برنامه ریزی شهرستان ابهر را بر عهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *