14903643_486

افشارچی استاندار زنجان در مراسم تودیع و معارفه استانداران بابیان اینکه انقلاب اسلامی منادی حیات طیبه است، گفت: مبنای این امر استقلال است و باید استقلال کشورمان را در همه حوزه‌ها تقویت کنیم.

او افزود: باید از ظرفیت‌های استانی بهره لازم را  ببریم و با حفظ مسیر، افزایش تولید ناخالص ملی تحقق پیدا کند.

استاندار زنجان بابیان اینکه در آستانه برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان قرار داریم، گفت: از روح شهداء مدد می‌طلبم که در پایان شرمنده نباشم و با تمام توان کار خواهم کرد.

افشارچی بابیان اینکه زنجان باید بهترین جا برای سرمایه‌گذاری تبدیل شود، افزود: گره کارخانجات و واحد‌های تولیدی باز شود و بازگردانی سرمایه‌های خوابیده به چرخه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد: توجه ویژه به صادرات در استان زنجان مورد تأکید است و سوق دادن اقتصاد به سمت اقتصاد دیجیتال تقویت شود.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه من را با برآیند کار قضاوت کنید نه با انتصاب، اصل مدیریت نگاه به اهداف کلان است، گفت: کار من به عنوان مدیر باید تسهیل امور باشد.

افشارچی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ما این است که حمل و نقل به عنوان مزیت مطرح و تسهیل شود، افزود: برای توسعه نیاز به زیرساخت‌هایی همچون راه داریم و یکی از مهمترین این موارد دوخطه کردن راه‌آهن است چراکه اگر فاصله زنجان به تهران را کوتاه کنیم، بسیاری از مشکلات برطرف شده و در جذب سرمایه گذار موفق‌تر خواهیم بود.

او با اذعان به اینکه امروز احساس خوبی در مردم نیست، ادامه داد: بر اساس آخرین آمارها، میانگین در آمد سالانه هر فرد در زنجان ۳۱ میلیون تومان است که در این خصوص در میانه قرار داریم.

استاندار زنجان ادامه داد: باید اقتصاد دانش بنیان ارتقاء پیدا کند و بسیاری از شاخص‌ها در گذشته ارتقا یافت که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *