در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تعامل شهرداری خرم دره با بنیاد شهید و امور ایثارگران مضاعف می شود.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایثار ؛ جلسه ای با موضوع تعامل بیشتر جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با حضور مهندس نوری آرا شهردار خرم دره، مهندس باباجمادی قائم مقام، بهمنی مدیر مالی شهرداری، خانم معروفخانی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم دره و کلانتری کارشناس امور اداری و مالی بنیاد شهید برگزار شد.
مهندس نوری آرا شهردار خرم دره ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: نعمت خدمت گزاری به انسانها نعمت بزرگ و با ارزشی از جانب خداوند است و کسانی که به خانواده شهدا و جانبازان خدمت می کنند در جایگاه بالاتری قرار دارند.
شهردار خرم دره با اشاره به دیدارهای صورت گرفته از خانواده های شهدا و جانبازان سطح شهر و همچنین شروع به کار خود با کسب اجازه از خانواده های شهدا را از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری خرم دره در جهت حفظ ارزش های دینی و اسلامی بیان کرد و گفت: در بهسازی تابلوهای شهدا در سطح شهر همکاری متقابل با بنیاد شهید خواهیم داشت.
در این جلسه طرفین ضمن گفت‌وگو راجع به دستاوردهای ارزشی دوران طلائی دفاع مقدس بر حفظ، تعمیق و گسترش فرهنگ متعالی جهاد و مقاومت تأکید کردند.
لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد برای کار در زمینه مراقبت از مزار شهدا، نصب تصویر بزرگ شهدای شاخص، فضاسازی مناسب و حصارکشی مزار شهدا، بهسازی تابلوهای تصاویر شهدا در سطح شهر و … همکاری و هم‌افزائی شایسته صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *